AtrisinātaAugļu serviss - Piegāde, sazvanīšana
Šī ir ne tik sūdzība, cik novērojumi pēc ilgstošas sadarbības.
Preces ir labas kvalitātes. Ar tām viss ir kārtībā.
Maza apjoma pasūtījumi bieži tiek nosūtīti ar kravas auto. Kravas auto vadītāji saprotami nav būt nelaimīgi par to, ka viņiem nākas piegādāt šādus sūtījumus, kādi parasti tiek piegādāti ar B kategorijas auto, ar kādiem gan ir vieglāk piekļūt, gan atrast brīvo vietu, kur apstāties.
Piektdien 11. augustā šoferis (spriežot pēc pavadzīmes, Wess Logistics SIA darbinieks), kas piegādāja sūtījumu, pauda izbrīnu par maza apjoma (ap 10 kg) pasūtījumu, interesējās, kāpēc lai neaizeju uz veikalu. Tā kopā ar pasūtījumu uzklausīju arī padomu.
Preces, kas ir reklamētas sasaldētas, vienmēr tiek piegādātas (Rīgā) gauži atkausētas. Atkārtoti tās iesaldēt vairs nav iespējams. Atliek pagatavot pārtiku piegādes dienā. Būtu loģiski izmantot busiņus ar ledusskapi, bet Augļu servisa šādus lietojam neesmu novērojis.
Sazvanīt ofisu nav viegli. Piemēram, piektdien 11. augustā klausuli necēla. Piereģistrējot zvanus, neatzvanīja.
Pēc pieredzes ar citiem veikaliem, Rīgā strādā piegādātāji, kas spēj piegādāt maza apjoma sūtījumus izvēlētajā laikā, pāris stundu laikā no izsūtīšanas brīža. Viņiem izdodas atbraukt labā gara stāvoklī. Starp dramatisko piegādi par velti un piegādi par tirgus cenu, bez stresa, es izvēlētos otro.
Vismaz vienu reizi (šodien) uzņēmums atveda pasūtījumu ar busiņu ar šī paša uzņēmuma zīmi.
Šis busiņš ir aprīkots ar ledusskapi.
Šoferis šoreiz bija pretīmnākošs, viss notika ļoti labi.
Varbūt, piegādi labāk ir pasūtīt nedēļas vidū. Varbūt, tad pasūtījumu ir mazāk.
Pievienot komentāru