Asaru Vererinārā Klīnika - Slikta attieksme pret dzīvieku, pārvērtējot savu darbu, ārstējot pēc tam kucīti pēc viņu veiktās operācijas
Gribētos izteikt sūdzību par veterināro klīniku Jūrmalā, Asaros, zem nosaukuma Asaru Veterinārā Klīnika, kurā darbojas tēvs ar meitu, ģimenes uzņēmums, kuriem ir arī atvērta filiāle Dubultos. Atsauksme NEBŪS pozitīva, jo nav īsti kam būt. Sāksim ar to, ka telpas bija drūmas, tumšas, ieejot iekšā ne labdien, ne pozitīvas attieksmes pret dzīvnieku, kā pret mantu. Sākotnēji šķita, ka vienkārši biznesa attieksme, taču tomēr tā viss nebija. Mēs neprasām attieksmi pret mums, bet pret dzīvnieku, kuras nebija vispār. Visas darbības izraisīja viņai bailes, viņa drebēja no viņiem jau pirms narkozes. Uz visiem jautājumiem saņēmu knapas atbildes, kuras raksturojās zem galvas māšanas vai atbildes - Nu, jā. Kad jautāju pārsēju uzlikt pēc operācijas, saņēmu atbildi, lai lieku pati, kad jautājām pēc "viktorijas apkakles", atbildēja, ka viņiem neesot, jo suņi dažādi, lai braucam uz citu vietu pirkt, jānorāda vien, ka viņi ir arī suņu veterināro preču veikals, pārdod arī nepieciešamo. Par suņa kopšanu pēc operācijas teica vien, lai nelēkā un nelaiza, ne to, ka vajag pārsēju un apsēju, ne to, ka vajag antibiotikas un pretsāpju zāles, kā arī, ka vajag dezinficēt un smērēt zāles. To visu mēs uzzinājām pēc nedēļas, kad aizvedām uz citu klīniku, kur mums pajautāja-kāpēc tik liels griezums priekš tik mazas operācijas(sterilizācija), kur izstāstīja arī visu citu un sāka ārstēt mūsu kucīti. Pirms vešanas uz citu klīniku, es aizvedu kucīti uz to pašu klīniku-Asaros, atrādīt rētu, jo man šķita, ka nav kaut kas kārtībā ar to, jo vienā vietā sāka sulot, uz ko es saņēmu atbildi-ŠUVES UN RĒTA IR IDEĀLAS, LABĀKAS NEVAR BŪT! Par to protams paņēma naudu un lika man justies vainīgai, ka esmu atvedusi suni, un es neesmu no sensitīvajiem cilvēkiem, vienmēr paturu galvā-bizness ir bizness, auklēšanās ar mani nav vajadzīga, pret dzīvnieku pietiek ar cieņas kripatu. Līdz ar to, esam atraduši ļoti labu ārstu un klīniku Jūrmalā, Kauguros, kur Roisai ir prieks jau iet iekšā, jo zina, ka viņu samīļos un pacienās ar gardumu, kā arī visu pastāstīs, bez stiepšanas ārā ar knaiblēm un, tad saņemot 0 informācijas. Kopumā: attieksme Asaros ir 0, operācija spriežot pēc citiem ārstiem-neprofesionāla. Kucīte atkopjas labi, jo viņā ir investēts daudz, lai viņas veselība būtu stipra, bet citiem varbūt nav tādas iespējas un līdzekļu, lai dotu pašu labāko kas ir, vai arī mīlulim nav tādas veselības, tāpēc neiesaku iet, jo mēs vēl galu galā samaksājām par ārstēšanos dubultā, kā par operāciju + nervi, slikti gulētas daudzas naktis un nervi, kas sabojāti pārdzīvojot par suni. Iesaku vest uz klīnikām, kas ir pārbaudītas no citu pieredzes, nevis kā mēs, meklējot to, kas tuvāk mājām. Par to citreiz, var nākties maksāt ar dzīvnieciņa dzīvību.
Komentāri (12)
Man ir kaķis, Meinkūna meitenīte, kura tika nesen šajā klīnikā sterilizēta un tīrs VAS 5 gadi
un mana pieredze ar šo klīniku ir tikai pati labākā
Tā kā pati biju mediķis, tad no savas dzīves pieredzes varu pateikt, ka ārsti, sevišķi ķirurgi ir vnk nenormāli mazrunīgi, domāju ka arī Vetiņiem ir tā pat, viņi nerunā, viņi īsi atbild uz jautājumiem
Smaidīt?... es nespētu tādu darbu strādājot vairs smaidīt, katru dienu redzot tik daudz ciešanas
un dzīvnieka ciešanas, tas nav tas pats, kas cilvēka.. Tas ir daudz smagāk!
Un manā gadījumā, mani mazie draugi tika operēti izcili
Un šī bija vienīgā klīnika pirms 3 gadiem Lieldienās, kad mans suns noasiņoja man rokās un es sapratu, ka vest uz Rīgu var būt par ilgu
tā kā bija brīvdiena klīnikas strādāja līdz pusdienlaikam, bet negadījums notika tieši tajā brīdī, kad zvanot visur citur Jūrmalā, es saņēmu atbildi, - mēs jau nestrādājam'šodien, Mellužos bija vēl nežēlīga atbilde- ziniet, es patreiz slēdzu durvis ciet...
un tikai dr.Māris Asaros pateica, neesmu uz vietas, esam jau ciet, bet nesiet suni, lai mana palīdze jau sāk darboties, es būšu drīz klāt!
'Manai kolēģei bija uzticēts pieskatīt draudzenes suns, kamēr paši ceļojumā...
vienu brīdi viņa saprata, ka suns nesagaidīs savu saimnieci, ( kaut kāds vīruss..)
bija pl 2 naktī, kad viņa zvanīja uz Asariem.. un atbrauca pēc pusstundasno Babītes ar suni, jo dr.Māris pateica, ja nevar gaidīt līdz rītam, tad vedat tagad...
suns skrien vēl šodien...
Es zinu, ka ir daudz negāciju par šo klīniku, pat starp maniem draugiem...
bet ir ļoti daudz pozitīvā, ko neuzraksta nekur
No maniem četrkājainajiem un no mums pašiem- visu cieņu dakterim, par to ka viņš ir tāds kā ir!
Ar cieņu,
Rego un Pērles saimniece- Inga
Jā, noteikti ir gan pozitīva, gan negatīva pieredze. Katram tā ir bijusi citāda, tāpēc nevar teikt viennozīmīgi, ka viņi ir slikti un melni, bet, ka ir labāki par viņiem-viennozīmīgi, jo esam atraduši klīniku, kur suns iet pats iekšā ar prieku, vinu uzņemt laipni un jauki, neskatoties, ka priekšā ir liela rinda, problēmas nulle, kā arī kucīte jau ir gandrīz atkopusies. Mēs personīgi šo klīniku iesim ar līkumu un ieteiksim citu visiem saviem draugiem, radiem un paziņām, jo kļūdas var gadīties katram, bet ne jau vairs tad, kad pēc nedēļas tiek vests dzīvnieks, viņam viss sarkans, sāk sulot viena vieta brūcē un man pasaka, ka labāk nevar būt. Labi, ka aizvedām līdz citam vetam, jo vīrs teica, ka tas nav normāli vairs. Visu cieņu klīnikai, bet dēļ savas attieksmes viņi pazaudēja divus pastāvīgus apmeklētājus un pazaudēs vēl... Varbūt citiem ir labāka pieredze, kā arī Jūs sakāt, ka netika atteikta palīdzība akūtā momentā, tomēr varu teikt, ka Rīgā un Jūrmalā ir vēl citas labas klīnikas, kas strādā arī 24 h svētkos un uzņem dzīvniekus ar prieku.
-raksta autors
Ja nepieciešami sunim gardumi (lai ieietu klīnikā ar prieku:) un saimniekiem kafijas tase, tad var vien meklēt citu klīniku, kurā noteikti profesionāļus nolīdzinās līdz ar zemi. Ir klīnikas, kur jums iepotēs un smērīti uzsmērēs, bet ķirurģijā neko neizdarīs. Cik saprotu, tad sadzija labi, pāroperēt nevajadzēja. Un gan jau konkurenti "apgaismoja".
Sadzija labi pateicoties tam, ka mēs aizgājām uz citu klīniku, kur brūci sāka aprūpēt, pastāstīja ko un kā darīt, nevis pateicoties Asaru klīnikai, dēļ viņiem nācās dubultā maksāt citā klīnikā, lai saārstē to, ko Asaru klīnikā neizdarīja un nepastāstīja. Nevienam kafiju nevajag un gardumus arī ne, te iet runa par to, kas tiek piedavāts citur un, ka tas atšķiras 100 %, sākot ar vidi, beidzot ar izdarīto darbu.
-raksta autors
Visu cieņu Asaru klīnikas pieredzējušam dakterim Mārim Āboltiņam Āboliņam, kurš ne vienu vien reizi ir sniedzis kvalitatīvu medicīnisko palīdzību - maniem diviem suņiem. Pateicoties viņa gādībai vecais, lielais suns nodzīvoja 18 gadus.
Jaunā kucīte tika sterilizēta un man nav bijušas pretenzijas pret dakteri, ja ievēro visus viņa norādījumus. Arī tagad, kucītei ir smagi sastrutojušas zarniņas - neatliekamo kvalitatīvu pirmo palīdzību sniedza profesionāli abi vetārsti - tēvs ar meitu.
Ļoti pateicos viņiem par atsaucīgo un labi paveikto medicīnisko palīdzību.
Negribu piekrist komentētājiem un viņu nelabvēlīgajām atsauksmēm.
Ir jau teiciens - apriet ir ļoti viegli, bet labu darīt ar sirdi un dvēseli nenovērtrē...
Arī slimnīcās, kur operē cilvēkus - operācija veiksmīga, bet svarīgākais ir pēcoperāciju laiks, kad vajadzīga ir pareiza aprūpe un mīlestība pret savu tuvēko... un tas jau ir atkarīgs no mums pašiem... Vai ne tā???
Atceros, kad mēs uz ceļa savācām ievainotu putnu - ķīķīti un atvedām uz Asaru klīniku. Rīgā un citūr - mums vienkārši piedāvāja putnu likvidēt, kaut gan bojāts bija tikai kreisais spārns. Meklējām citu klīniku.
Asaros Māris Āboltiņš Āboliņš ar lielu pacietību un rūpību veica operāciju putna spārnam. Tālākais gūlās uz mūsu pleciem - putna aprūpe, operācijas vietas - rētas apstrādāšana un rezultāti bija, taču ne ātri. Bieži konsultējāmies ar dakteri un turpinājām izpildīt viņa norādījumus.
Tas prasīja veselu gadu un rezultātā putns atveseļojās, un varēja doties brīvībā.
Pateicos Asaru klīnikas dakterim par sadarbību un putna glābšanu ... bet ja kādam šī klīnika nepatīk - ir taču citas, kurās varbūt būs savādāk... un tādēl jau nu nevajag gāzt samazgas uz Asaru klīniku.
Vēlam veiksmi un izturību dakterim Mārim Āboltiņam Āboliņam
Tieši tā, ir citas klīnikas un tās jau ir atrastas.
Par aprūpi piekrītu 100%, bet kā zināt ko darīt, JA ĀRSTAM JAUTĀ UN VIŅŠ NEKO NESTĀSTA KO DARĪT, NE KA JĀKOPJ 2X DIENĀ BRŪCE, JĀDOD PRETSĀPJU TABLETES UN ANTIBIOTIKAS NO PIRMĀS DIENAS, LAI NERODAS IEKAISUMS U.T.T., KĀPĒC TO VISU MAN BIJA JĀBRAUC CITUR KONSULTĒT UN JAU TAD, KAD MANA KUCĪTE BIJA IEKAISUMA PROCESĀ. Dēļ šī neprofesionālā ārsta man ārstēšana ir sanākusi uz 300 eur, 70 eur vietā, negulētas naktis 1 mēness garumā, ārstējot suni un pārdzīvojot. NEKAD neieteikšu nevienam viņu, sliktāku ārstu vajag pameklēt. Nekas, dzīvē viss nāk atpakaļ, arī viņam noteikti nāks.
-raksta autors
Nezinu, kāpēc Jums neveicās... Un nekad nerunājiet šādus vārdus par citiem cilvēkiem... Tā nu gan nevajag darīt.
Cik Jūs savā dzīvē visu darāt pareizi? Ikvienā pasākumā? ... Un Jūs esat laipna un iecietīga pret visiem???? Vai ne tā?
Bet vai Jūs izvaicājāt dakterim, ko lietot un kā rīkoties pēc operācijas? Varbūt ... nu še nevaru precizēt, jo nebiju klāt un spriest tikai pēc viena cilvēka izteikumiem ir pagrūtāk - neiespējami.
Kādēļ gan mums nav radušies šādi šķēršļi? Arī mūsu veco suni dakteris palīdzēja ko spēja ārstēt un rezultātā suns nodzīvoja 18 pilnus gadus, kaut gan lielie suņi tik ilgi nedzīvo... Tikai tad, kad veco sunīti ķēra trieka, tad nu nācās šķirties no mūsu mīluļa.
Suņu ārstēšana, operācijas nemaksā lēti, bet ja jau mājās ir draudziņš, tad nu nekā, lieka rūpe sanāk... Tā nu tas ir.
Neturiet ļaunu prātu uz dakteri, bet ārstējiet savus dzīvnieciņus pie citiem.
Ati, dzīvnieciņi(abas kucītes) jau tiek ārstētas pie citiem. Un, jā, vaicāju vairākas reizes, ko un kā darīt, arī braucu vēlreiz pēc vairākām dienām jautāt, uz ko nesaņēmu nekādu atbildi. Man šķiet, ka neesat rakstu izlasījis, tur viss ir rakstīts un izskaidrots.
Paldies, bet es labāk zināšu, ko runāt, tā jau esmu bijusi ieturēti laipna pret šo kantori, bet, kad man nācās pēc mēneša vēlreiz vest savu kucīti, pacietības mērs ir pilns.
Es ļaunu prātu neturu, tāpēc arī ierakstīju, manuprāt, konstruktīvu sūdzību. Esmu painteresējusies, un neesmu vienīgā, kam šī klīnika ir pirmo un pēdējo reiz, tāpēc, ja Jums bija pozitīva pieredze, varu tikai apsveikt, bet lūdzu neaizstāvēt to, ko nezinat.
-raksta autors
Droši vien pēc šī komentāra dabūšu noklausīties no Montas "es labāk zināšu, ko runāt" un "sliktāku ārstu vajag pameklēt", bet dzīvojam brīvā valstī un uzskatu par savu pienākumu izteikt savu viedokli.
Izklausās un saprotams, ka MontaV ir visai "uzvlikusies" par radušos situāciju, bet viņai par nelaimi varu tikai pievienoties pārējiem komentētājiem. Ar Asaru klīniku man saistās tikai ļoti pozitīvas emocijas. Dakteris Māris, lai arī pēc ārienes visai kluss un mierīgs cilvēks, ļoti mīl dzīvniekus un var just, ka viņam darbs ir sirdslieta. Cik nav bijis, ka nakts vidū ierodoties ar akūtu situāciju, nekad nav atteikts. Paziņām nakts vidū dzīvnieciņiem pat veiktas operācijas utt. Tas jau vien liecina, ka dzīvnieku veselība un dzīvība viņam ir svarīgāka par personīgo komfortu vai normētu darba laiku. Māris ir glābis arī savvaļas dzīvniekus. Reizēm pat par pilnīgiem niekiem neiekasē naudu. Tāpat manam paziņam arī veiktas dārgas procedūras gandrīz bez maksas, zinot, ka cilvēkam naudas nav, bet dzīvnieks mokās. Šajā gadījumā pieļauju, ka komunikācijas kļūda, kā vienmēr, ir visai abpusēja. Cilvēks gaidīja kaut kādu konkrētu cilvēka izturēšanos vai sagaidīšanu, bet, to nesagaidījis, pats varbūt apvainojās un tad tā komunikācija nevedās kā vajag. Diemžēl pats ko līdzīgu esmu piedzīvojis savā darbā.
Kas attiecas uz "nācās dubultā maksāt citā klīnikā, lai saārstē to, ko Asaru klīnikā neizdarīja un nepastāstīja", varu teikt tikai vienu. Cita cilvēka darītā darba "norējējus" var atrast cik uziet un uz katra stūra. Manā profesijā notiek visai līdzīgi: "Skatos, Jums šo te darīja šitais vai tas meistars? Nu jā.. Neko darīt. Labosim." Šādiem komentāriem vairs nepiegriežu vērību jau sen. Katram vajag jaunus klientus, saprotams. Un, ja vēl pie manis atnāk cilvēks, kurš nav atradis labu komunikāciju ar citu manu kolēģi, protams, ka jāizmanto izdevība celt savas akcijas.
Nesaku, ka tas pilnīgi noteikti ir šis gadījums. Un nevaru teikt Montai, ka viņai necik nav taisnība. Taču ar sava vārda brīvības iespējām vēlos visus šī portāla lasītājus informēt:
Es savu kaķi turpināšu vest uz šo klīniku, jo nekur citur pagaidām profesionālāku apkalpošanu neesmu atradis. Jā, varbūt, ka šajā klīnikā nav svaigi uztaisīts un skaists eiroremonts. Jā, varbūt, ka šeit katram apmeklētājam neizsniedz pa našķim un vēl sazin ko. Taču par sava mājdzīvnieka veselību jūtos droši, jo priekšroku dodu kompetentam un dzīvniekus nesavtīgi mīlošam ārstam, nekā savas spalvas cildinošam dakterim.
Esmu runājis. Spriediet paši.
Artur, pilnīgi un absolūti pievienojos Jūsu komentāram.
Mēs augstu cienam Dakteri Māri par viņa lielo mīlestību un rūpību par dzīvniekiem un viņš ir sava aroda ārsts ar lielo burtu.
Man arī nesaista Eiroremonts un citas izklaides, bet izturēšanās un ar mīlestību ārstēti dzīvnieki gan.
Ja dāmai Montei šis ārsts nepatīk, tad nav spiesta lieta, bet neviens viņai nav devis tiesības Māri apliet ar dubļiem... Tas tikai liecina kāds ir šis cilvēks.
Arī es vēlos turpināt ārstēt savus dzīvniekus pie Māra un nevienam citam es neuzticos.
Lai veiksme pavada Māri arī turpmāk un vēlu viņam saprotošus klientus.
Asaru vetārstu klīnikā attieksme nav no tām laipnākām. Šausmīogi gribas tajā praktizējošajam vetārstam par katru jautājumu saņemt naudu par konsultāciju. Liekas, ja paprasīšu cik ir pareizs laiks, arī tad vetārsts prasīs samaksu par konsultāciju. Tagad jau visi grib konsultēt par naudu... Zāles šajā klīnikā ir 2x dārgākas kā Rīgā, tāka bieži vien ceļa izdevumi atmaksājas...