www.sudzibas.lv Ārstu prakse Anna Ārstēšanas metode

Ārstu prakse Anna, Pasta 34, Jelgava, - Ārstēšanas metode

Grūti izvēlēties vai raut, vai labot...
Vieglāk izraut nekā labot, vai ne ? It īpaši, ja jāsteidzas, citi klienti gaida, slikts garastāvoklis u.t.t. - vajadzīgo pasvītrot un aizejot pie Anniņas neveiksmīgi variet palikt bez zoba, kuru cerējāt salabot. Jums tiks ļoti pārliecinoši iestāstīts, ka labot nav iespējams, tikai raut.
Gribiet salabot zobus(atbrīvoties no zobiem)? Būsiet LAIPNI GAIDĪTI pie ANNIŅAS Pasta ielā 34, Jelgavā.

V

Komentāri (4)

L Leaa 29.07.2014

pilnīgi piekrītu!

K kreative 21.07.2016

Mana pieredze bij ne no tām kabākajām,administratore jauka,māsiņa iejūtīga bet pati daktere , es atvainojos ka es viņu nosaucu par ārstu-ārstu mēs meklējam kad mums ir vajadzīga palīdzība,pie ārsta mēs griežamies ar savu problēmu,sāpi,ārsts mūs uzklausa,ārsts mūs sadzird un ārsts mums palīdz,šis gadījums NAV ārsts!

E ELLIO 16.11.2017

Zoba prognozi nosaka ārsts, nevis pacients. Ja nevēlaties raut, tad parakstieties kartiņā un meklējiet praksi, kurā Jums zobu salabos. Cik nav dzirdēti gadījumi,ka ārsts labu gribēdams salabo sliktu zobu, plombe neturas un tad vēl ceļ pretenzijas,kaut tika brīdināts.

E Eva Galvanovska 12.03.2022

Nepiekriitu!
Es biju tajaa zobaarstnieciibaa vairaakkaart un attieksme vienmeer bija spiidosa.. Es gaaju labot zobus ar pozitiivu attieksmi un pret mani iztureejaas vnk lieliski, laipni..Paarjautaaju divreiz, ko veelos, lai man dara..
Taatad, skatos, ka attieksme pret attieksme, daudzi tikai meklee apkaart iestaades un piesienaas siikumiem, par kuriem peectam suudzaas virtuaali.. Es pieredzu vienmeer visu pozitiivi, attieksme pret attieksmi, un man NEKAD nav bijusas probleemas tur, salabo lieliski un apkalposana, komunikaacija ir bijusi vnk lieliska.. Cenas akuraatas, attieciigas darbam, kuru vinas tur padara...

ESmu pat ieteikusi pazinaam, draugiem so zobaarstnieciibu un arii vini ir iznaakusi no siis iestaades ar pozitiivaam atsauksmeem un teikusi, ka ies veel tur, ka beidzot ir atradusi savu zobaarstu.. Takaa jaa, esi pozitiivs klients un nedosi stresu zobaarstam darbaa, bet, protams, tas nenoziimee, ka vinaam deel taa buutu jaataisa kluudas, bet, peec manas pieredzes, ieejot pozitiivam tur, runaatiigam, tu liec zobaarstam justies atbriivoti un atpakal sanem vnk super attieksmi un darba kvalitaati.. Tikai viss pozitiivais naak no manis par to zobaarstnieciibu un no maniem draugiem un pazinaam arii :)))))) Esiet pozitiivi un neesiet kuutri kaa vairums latviesu te Latvijaa ir, taapeec ir daudz skandaali, latviesi sadalaas grupaas viens pret otru un taa mees redzam lielaako dalu latviesus kuutrus, naidiigus, dusmiigus un mekleejot lietas pie kuraam piesieties...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes