Neuzķerieties uz Interneta vietnes Aptaujucentrs.lv solījumiem! Tie ir krāpnieki, kuri neizmaksā nopelnīto! Ja vēl kāds ir apkrāpts aizpildot anketas šajā Interneta vietnē - sazinieties ar mani [slēpt]@inbox.lv.
Esmu Aptauju Centrs vadītājs Andris Avotiņš. Diemžēl apbēdināšu jūs - neesam krāpnieku kantoris, bet gadās dažādas neprecizitātes ar informācijas apmaiņu (piem., neprecīzi norādīta piegādes adrese) vai pasta piegādēm (piem., pasts nav piegādājis sūtīto vēstuli vai pasta kastē tiek klāt svešas personas). Situācijas ir dažādas. Pa laikam saņemam pretenzijas, ka pieprasītā atlīdzība nav piegādāta un tad šo jautājumu risinām atkārtoti līdz savu saistību izpildei. Kā apliecinājums tam ir lietotāja "viproup" komentārs.
Aicinu arī jūs un ikvienu, kas saskaras ar šādām situācijām, vispirms pieteikt pretenzijas un mūs informēt par šādiem gadījumiem - tie tiks risināti. Pretenziju gadījumā rakstiet savu profila lietotājvārdu, kontaktālruni un pretenzijas būtību. Kontaktinformācija: [slēpt]@aptaujucentrs.lv vai [slēpt]@aptaujucentrs.lv
Kapēc tad neatbildat uz tiem e-pastiem,esmu jau rakstījusi desmitiem reižu.Gaidu savu dāvanu karti no 18.03,varbūt atbildēsiet beidzot kad saņemšu!mans e-pasts [slēpt]@gmail.com
Es arī neesmu saņēmis, jau trešo gadu gaidu - pa priekšu Ls, tagad €..., pēc godīgiem darboņiem neizskatās..., epastus nevar nenosūtīt no inbox.lv..., kāda jēga no tādas kontaktinformācijas...
Pilnīgākie meli!!!! Rakstīju Jums jau reizes 5, neviens neatbild ne uz vienu ne otru e pastu, adrese bija noradita precizi, neviena persona manai pastkastei privatmaja nevareja tikt, visus sutijumus(tai skaita arvalstu paciņas, kas iemestas pastkastē) esmu saņēmusi,tikai ne dāvanu karti no Jums :) Tatad spriediet paši- vistīrākā krāpniecība. Ceru ka Bez tabu šo lietu atrisinās beidzot!
1.krāpšana - nesaņemu dāvanas karti
2. krāpšana - PĒC aptaujas aizpildīšanas(diezgan garas), bija paziņojums, ka es nederu šai aptaujai, tāpēc par aptauju nebija pārskaitīta nauda(šāds gadījums atkārtojas vairākas reizes)
SIA Aptauju Centrs un aptauju portāls www.aptaujucentrs.lv ir divas dažādas organziācijas. SIA Aptauju Centrs tāpat kā citi pētījumu uzņēmumi no tā portāla par maksu pērk pakalpojumus un ar to portālu ir norēķinājušies arī par paredzētajām respondentu atlīdzībām. Pretenzijas par portāla neizmaksātajām atlīdzībām jāadresē pašam portālam, kura administrācija atrodas Kr.Barona iela 33a-3, Rīgā.
Es dāvanu karti kā nopelnīto pasūtīju 19. decembrī 2017.gadā- saņēmu šodien, 6. februārī, 2018. Bet saņēmu- Paldies. jau tiešām padomāju, ka...:):):) Bet tomēr- lūgums tad pabrīdināt- ziniet, 2 mēnešu laikā būs klāt:)
Es arī 12.07.2018 pieteicu Maxima dāvanu karti, bet līdz šodienai neesmu to saņēmusi (17.09.2018) Rakstīts ir vairākas reizes e-pasts, neviens neatbild. Bet jaunus aptaujas piedāvājumus gan atsūta.
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (24)
Labdien, Uriel888 un citi!
Esmu Aptauju Centrs vadītājs Andris Avotiņš. Diemžēl apbēdināšu jūs - neesam krāpnieku kantoris, bet gadās dažādas neprecizitātes ar informācijas apmaiņu (piem., neprecīzi norādīta piegādes adrese) vai pasta piegādēm (piem., pasts nav piegādājis sūtīto vēstuli vai pasta kastē tiek klāt svešas personas). Situācijas ir dažādas. Pa laikam saņemam pretenzijas, ka pieprasītā atlīdzība nav piegādāta un tad šo jautājumu risinām atkārtoti līdz savu saistību izpildei. Kā apliecinājums tam ir lietotāja "viproup" komentārs.
Aicinu arī jūs un ikvienu, kas saskaras ar šādām situācijām, vispirms pieteikt pretenzijas un mūs informēt par šādiem gadījumiem - tie tiks risināti. Pretenziju gadījumā rakstiet savu profila lietotājvārdu, kontaktālruni un pretenzijas būtību. Kontaktinformācija: [slēpt]@aptaujucentrs.lv vai [slēpt]@aptaujucentrs.lv
Paldies par informāciju,
Andris Avotiņš
Labdien, man līdz šim viss ir korekti samaksāts.
Kapēc tad neatbildat uz tiem e-pastiem,esmu jau rakstījusi desmitiem reižu.Gaidu savu dāvanu karti no 18.03,varbūt atbildēsiet beidzot kad saņemšu!mans e-pasts [slēpt]@gmail.com
jūs neatbildat ne no viena norādītā epasta!
Savediet tak savu mājas lapu kārtībā! Paroli nav iespējams atjaunot jau ntos mēnešus!
t
Es arī neesmu saņēmis, jau trešo gadu gaidu - pa priekšu Ls, tagad €..., pēc godīgiem darboņiem neizskatās..., epastus nevar nenosūtīt no inbox.lv..., kāda jēga no tādas kontaktinformācijas...
Ребята не ведитесь на этот развод. На емайл пишешь не отвечают, Телефон всегда отключен. Пойду заявление писать.
Uz tiem norādītajiem e-pastiem jau neviens neatbild! Īstākie krāpnieki!
Pilnīgākie meli!!!! Rakstīju Jums jau reizes 5, neviens neatbild ne uz vienu ne otru e pastu, adrese bija noradita precizi, neviena persona manai pastkastei privatmaja nevareja tikt, visus sutijumus(tai skaita arvalstu paciņas, kas iemestas pastkastē) esmu saņēmusi,tikai ne dāvanu karti no Jums :) Tatad spriediet paši- vistīrākā krāpniecība. Ceru ka Bez tabu šo lietu atrisinās beidzot!
Pēc pusgada tomēr saņēmu savu RIMI dāvanu karti...
Es arī dažas dienas atpakaļ saņēmu - arī apmēram pusgads pagāja
1.krāpšana - nesaņemu dāvanas karti
2. krāpšana - PĒC aptaujas aizpildīšanas(diezgan garas), bija paziņojums, ka es nederu šai aptaujai, tāpēc par aptauju nebija pārskaitīta nauda(šāds gadījums atkārtojas vairākas reizes)
Netērējāt savu laiku.
Gribu mainīt savu viedokļi, dāvanu karte šodien saņemu!
Krāpnieku kantoris. Nepildiet viņu anketas, netērējiet savu laiku, tāpat atlīdzību nesaņemsiet.! Dāvanu kartes neatsūta un uz e-pastiem neatbild.
Pilnībā piekrītu Baibai. Krāpnieku kantoris, uz e-pastiem vispār nereaģē!
Skaisti dzied!
Arī gaidu dāvanu karti, kā nav tā nav. Rakstīju vēstuli, atbildes nav. Tagad uzrakstīju otru, skatīšos kā būs.
SIA Aptauju Centrs un aptauju portāls www.aptaujucentrs.lv ir divas dažādas organziācijas. SIA Aptauju Centrs tāpat kā citi pētījumu uzņēmumi no tā portāla par maksu pērk pakalpojumus un ar to portālu ir norēķinājušies arī par paredzētajām respondentu atlīdzībām. Pretenzijas par portāla neizmaksātajām atlīdzībām jāadresē pašam portālam, kura administrācija atrodas Kr.Barona iela 33a-3, Rīgā.
Gaidu savu Rimi karti, laikam nesagaidīšu!
Gaidu savu Rimi karti, laikam jau nesagaidīšu. Uz epastiem neviens neatbild!
Nevaru ielogoties portālā un uz e-pastiem neatbild ????
Es dāvanu karti kā nopelnīto pasūtīju 19. decembrī 2017.gadā- saņēmu šodien, 6. februārī, 2018. Bet saņēmu- Paldies. jau tiešām padomāju, ka...:):):) Bet tomēr- lūgums tad pabrīdināt- ziniet, 2 mēnešu laikā būs klāt:)
Es arī nesen saņēmu
Es arī gaidu pieteikto Maxima dāvanu karti koš 14. maija , 2018. Kad beidzot atsūtīs?
Es arī 12.07.2018 pieteicu Maxima dāvanu karti, bet līdz šodienai neesmu to saņēmusi (17.09.2018) Rakstīts ir vairākas reizes e-pasts, neviens neatbild. Bet jaunus aptaujas piedāvājumus gan atsūta.
es ari jau 3 menesi gaidu,davanu karti,loti ceru sanemt.