AtrisinātaApkures katli baxi - Apkalpošana

Ja vēlieties sastapties ar šiem laikiem nepieredzēti augstprātīgu, aizvainojošu un rupju attieksmi pret sevi kā pret klientu, iesaku kļūt par firmas "Jana" piedāvāto apkures sistēmu īpašnieku. Sistēmas labas, nav ne vainas, bet arī ne unikālas salīdzinājumā ar Junkers u.c.. Taču garantijas un pēcgarantijas seviss ir ko vērts. Meisteri un biroja tehniskie darbinieki Jūs pārsteigs ar savu prasmi norādīt uz Jūsu niecību un nabadzību. Par spīti tam ka esmu vidējas privātmājas labā rajonā īpašnieks (Janas darbinieki to redz pēc manis iegādātā apkures katla), darbinieks ar spalvām no deguna, netīriem nagiem un brūniem zobiem, mierīgi ņirgājās, aizskar, rāda, ka "Baxi katls pēc tā iegādes vairs nav viņu, bet gan mana problēma" un bārsta līdzīgas "pērles". Arī servisa kultūras līmenis (nerunājot nemas par visaugstākajā cen''am valstī) ir izcili zems.

Atbilde no Jānis Vāvere 07.10.2011

Ja kādam BAXI ražojuma īpašniekam ir konkrēta sūdzība par BAXI produkcijas kvalitāti, par darbinieku nepiedienīgu vai ruplu uzvedību attiecībā pret klientu, lūgums griezties mūsu birojā ar motivētu rakstisku iesniegumu. Pretējā gadījumā mēs būsim spiesti griesties tiesībsargājošajās iestādēs par neslavas, cieņas un goda aizskāršanu, par apzinātu šaubu radīšanu attiecībā uz BAXI ražojumu kvalitāti, ar mērķi iedragāt šīs produkcijas pārdošanas apjomus Latvijā.

Adrese:
Miera iela 90, Rīga
BAXI oficiālais pārstāvis Latvijā SIA JANA

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 10.11.2016

Uzņēmuma SIA JANA pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

R

Komentāri (11)

A a 05.08.2010

Varu tikai pievienoties ar liidziigu negatiivu pieredzi.
Viss augstak rakstitais atbilst patiesibai.

я Ян 04.10.2010

Sviests, netīrs konkurentu rakstiņš.Paskaties uz sevi spogulī (smuks nēesi, bet dumjš gan...).

J Janis 22.02.2011

Meistars uz apkalpošanu bija ok. Izdarīja visu savu darbu un nekādus pārmetumus neizteica. Tā teikt viss bija kārtībā.
Bet kas attiecas uz telefona zvaniem, tad ir visai pabriesmīgi - neskatoties uz to ka atbild neiecietīgi, tad arī "nomet klausuli", ja nevēlas atbildēt uz manu jautājumu.

E eduards 17.03.2011

tas meistars man arii bija labs(raimis, ja pareizi atceros vārdu), bet nu taas firmas priekšniecība zem jebkuras kritikas.apkures jomaa neizgliitoti, zaglīgi ļautiņi.Gvelž pilniigas muļķības, visi tie apkopes līgumi ir klaja zādzība, jo tikliidz jūs izejat ar katlu pa bodes durviim laukaa tā ziniet, ka "Jana" savu padariijusi:) Pamataa prasti zaglēni-nopērk un pārdot ar uzcenojumu-"godīga ražošanas komercfirma":)))

M mazaisBUBA 04.10.2011

Tā ir! iegdjos to miskasti baxi 5 gadus atpakaļ un tagad mainu visu kas tajā sabāsts. atlika tikai nokrāsot pašu lai neizskatās vecāks par detaļām, kuras izmaksāja dārgāk kā jauns Junkas katls. cenas johaidi saskrūvētas tā ka riebjas. tagad tiko kā nosprāgs tā uz miseni izlidin'āšu.
Junka citiem iet jau 12-15 gadu un ja uztaisa tam katlam laic'īgu prazdņiku vai subotņiku tas ies vēl savu otro mūžu.

R Redīs 05.10.2011

Šitais kantoris ir galīgā pakaļā tikai dumji blenž virsū un nekaunīgi apdirš. Par krāvējiem tādus pat neņemtu, tas viss reiz nāks atpakaļ tavam kantorim, un tev personīgi priekšniek. reiz tu uzgrābsies uz niknā onkuļa un tad jau mēs tevi ar visiem taviem sūda lūžņiem stiepsim uz miskasti.un tādiem kā BAXI kantori SIA JANA, tam būs būt.
tie ir tev Jānka veltīti laipnie vārdi no tevis piečakarēto klientu loka.

R Redīs 12.10.2011

Tu šmurguli kas tu par iesniegumu pieņēmēju ja pats tu ar savu stulbumu, rīcību un atieksmi grauj savu sūda kantori. Janka nespirinies, tu zini par ko iet runa.

I ilga 27.10.2011

kautkāds absurds!pirms jau mēnesa iegādājos apkures katlu, aizvedu mājās un viss...pieslēgt neviens nebrauc, meistaram no sakuma laika maz bija, labi, bet jau menesis, veikala vadība pēc laipni iesmērēta pirkuma760ls vairāk ar mani pat pa telefonu nerunā, taču meistarsDainis laikam, nepārtraukti un nekaunigi izspiež nomanis naudu, jo redz mans gāzes balons ir itkā nepareizs, iedevu naudu atveda tieši tādu pašu, vajadzēja arī jaunu reduktoru, atkal iedevu naudu, lai jau pareizu nopērk un tā jau otro mēnesi nevar tbraukt un pievienot, visu laiku ļoti aizņemts, vai neceļklausuli, ārprāts, ja būtu zinājusi ar ko būs jāsaskaras, ĪSĀK SAKOT, MĪĻIE CILVĒKI EJIET GARĀM ŠIM VEIKALAM!TUR MĪT AFĒRISTI!

M meistars777 17.05.2012

Ejiet ar līkumu labāk tai kundzei Ilgai kurai stāv mājās nelegālie baloni un udensvada caurule gāzes vada vietā raksta, ka par visu maksā, bet ne kapeiku nav devusi, nu nav brīnums vīrs četrāpus pa māju staigā, pierijies šņabi kā cūka, ts laikam arī visu naudiņu nodzer, pašam kaut kāds kreisais bizness vēl nav kauna komentārus rakstīt netā, pašiem jausūta būtu kāda inspekcija ne apkopes taisa, ne pas drošu sistēmu grib maksāt, uzlaidīs gaisā pus ciematu, tad visi brīnīsies kā tad tas varēja gadīties

Inženieris 17.08.2012

SIA JANA prot tikai pārdot, bet ne nodrošināt garantijas un pēcgarantijas apkopi. Cenas uzskrūvētas nenormāli, personālam un tiem "kreisiem" darbienieki, kuri pieslēdz iekārtu no siltumtehnikas un apkures sajēga minimāla.
Iesaku vēlreiz labi apdomāt, ja esat nolēmuši ar viņiem sadarboties!

R Rupucītis 27.08.2012

Cik cilvēku, tik viedokļu!
Man ir apkopes līgums ar SIA "Jana", šīs firmas apkures katlus gan šobrīd vēl naizmantojam, jo pagaidām kalpo jau uzstādītie. Par apkopēm nekādu sūdzību man nav, arī meistars vienmēr atbild uz telefona zvanu, ja pat ir aizņemts, atzvana, lai vienotos par citu laiku.
Varbūt vajadzētu būt nedaudz iecietīgākiem vienam pret otru un iztikt bez negatīvām emocijām, un tad visu izdosies sarunāt :)!
Bet ja nu sūdzības tiešām pamatotas, jebkurā laikā var griezties tiesībsargājošās instancēs, piemēram, Patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Šis nav pareizākais veids kā izteikt savu neapmierinātību par iegādātajām precēm un pakalpojumiem.
Netīrās veļas mazgāšana šādā veidā nenāk par labu nedz vienam, nedz otram, tā tikai liecina par inteliģences, morāles un ētikas normu trūkumu mūsdienu sabiedrība, vienalga, vai esi lielas privātmājas īpašnieks, vai Tev pieder būdiņa...
Attieksme ir savstarpējās komunicēšanas rezultāts...
Tiem, kam ir sūdzības ir jābūt dokumentālam pamatam, citādi, tas liecina tikai par savstarpējām antipātijām, nevis korektu, pamatotu un argumentētu sūdzību.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes