Anivet - Nepareizas diagnostika un ārstēšana
Diemžēl mana pieredze ar šo klīniku ir ne tikai nepatīkama, bet arī dziļi sāpīga.
Ārsts bija ieinteresēts tikai paņemt pēc iespējas vairāk naudu nevis tiešām rūpēties un nozīmēt pareizu ārstēšanu sunim – šajā gadījumā doties uz citu klīniku, kas sniedz plašākas ārstniecības un diagnostikas pakalpojumus.
Kad ar savu suni vērsos pēc palīdzības, man bija cerība un ticība, ka šī klīnika spēs sniegt nepieciešamo atbalstu un profesionālu ārstēšanu. Taču tas, ko piedzīvoju, bija pilnīgi, kas pretējs!. Ārsta attieksme atklāja, ka prioritāte ir tikai nauda, nevis dzīvnieka labklājība vai pareiza diagnoze un ārstēšana.
Pēc simptomu izklāstīšanas un īsas apskates – kura bija pavirša un nepilnīga – tika veiktas asins analīzes. Asins ainas hematoloģijas paneļa rezultāti bija kritiski, taču ārsta rīcība bija šokējoši nevērīga. Tā vietā, lai ieteiktu nekavējoties doties uz stacionāru, kur sniegtu neatliekamo palīdzību, man tika piedāvātas vien sistēmas uzlikšana turpmākās dienas un ieteikums, ka kaut kad drīzumā jāuztaisa USG, jo jāsaprot kādēļ šādas analīzes. Ar katru brīdi kļuva skaidrs, ka viņu mērķis nav mana suņa veselība, bet gan pēc iespējas lielāka rēķina izrakstīšana!
Kad pēc divām dienām suņa stāvoklis neuzlabojās, vērsos pie cita ārsta, kurš nekavējoties norādīja uz situācijas nopietnību un lika doties uz stacionāru. Nonākot stacionārā un noņemot jaunas analīzes tiek konstatēts, ka iepriekš iegūtās analīzes nav korektas - ko arī vēlāk apstiprināja Idexx pārstāve, ka ir notikusi sistēmas kļūda tieši hematoloģijas panelī. Un protams, sunim, nepieciešama pilnīgi cita ārstēšana un tiešām ārstēšana nevis "burvju sistēmas", ko nozīmēja Anivet klīnika.
Kad par šo informēju klīniku, saņēmu vienaldzību un nespēju pat atvainoties. Divus mēnešus cīnījos, lai tiktu atzīta viņu vaina un saņemtu kompensāciju, bet beigu beigās saņēmu vien 15 eiro. Šī summa – tik vien, cik maksāja nekorektās analīzes – ir nieks salīdzinājumā ar emocionālo un finansiālo zaudējumu, ko šī pieredze radīja.
Mana sirds ir mierā tikai tādēļ, ka manam sunim šobrīd viss ir kārtībā - pateicoties tam, ka laicīgi vērsos citā klīnikā un saņēmu pareizu ārstēšanu. Bet mana sāpe un dusmas joprojām paliek – cik dzīvnieki vēl var kļūt par šīs klīnikas paviršības un neprofesionālisma upuriem?
Sargiet savus mīluļus un savus nervus - ejiet ar līkumu šai klīnikai un šim "ārstam".
Atbilde uz sūdzību no 10.12.2024.
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „ANIVET” saņēma Iesniedzējas sūdzību un
uzreiz saka tajā izteikto faktu pārbaudi un izpēti.
Mēs informējām, par izveidoto situāciju asins analīzes iekārtas apkalpojošo
dienestu. Iekārtas apkalpojošā sertificēta speciāliste pēc iekārtas apsekošanas izdarīja
secinājumu, ka tehnisku (kas nav saistīts ar tehnikas nepareizo vai neatbilstošu
ekspluatāciju) iemeslu dēļ, asins analīzes daļas „Hematoloģija” rezultāti bija nepilnīgi.
Sakarā ar ko, bija pieņemts lēmums atmaksāt summu EUR 15.00 (piecpadsmit euro)
apmērā, samaksātu par asins analīzes daļu „Hematoloģija”.
Sakarā ar sūdzībām kas saistīti ar diagnozes noteikšanu, apskates nepilnībām un
ārstēšanu gribētos paziņot, ka Iesniedzējas teiktais ir pretrunā ar faktiem un klīnikas rīcībā
esošiem pierādījumiem (video ieraksts).
Saņemot pirmās Iesniedzējas pretenzijas Sabiedrība ar ierobežotu atbildību
„ANIVET” sasauca veterinārārstu konsīliju. Mēs rūpīgi izanalizējām iesniegumā izteiktas
pretenzijas un uzskatam, ka nav pamatojuma uzskatīt, ka diagnoze noteikta nepareizi,
apskate veikta neatbilstoši vai ārstēšana veikta nekorekti. Konsīlija slēdziens:
Diferenciāldiagnozes bija noteikti korekti. Noteikta ārstēšana atbilst diagnozēm.
Mēs izvērtējām pretenzijas būtību, pārbaudījām video ierakstus un konstatējam, ka:
- Dzīvnieka ārstēšanas (pakalpojums) saturs, sniegšanas veids un rezultāts atbilst
tam, par ko bijusi vienošanās. Dzīvnieka ārstēšanas rezultāts: – Dzīvnieka veselības
stāvokļa uzlabošana, doto faktu apstiprina pati suņa saimniece vizītes laikā un par ko
liecina suņa uzvedība (kas redzams video);
- Dzīvnieka ārstēšana (pakalpojums) sniegts ar profesionālu rūpību, ņemot vērā
patērētāja intereses (konsilija slēdziens);
- Pakalpojums atbilst nozaru regulējumam un prasībām, kas tiek pamatoti izvirzītas
šādiem pakalpojumiem.
Dzīvnieka uzvedība ārstēšanas laikā liecināja par Pacienta veselības stāvokļa
uzlabošanu, par ko liecināja gan dzīvnieka uzvedība gan suņa īpašnieces teiktais (fiksēti
video ierakstā).
Mūsu rīcībā nav un nekad nebija nekādus datus, dokumentus vai citu pierādījumus lai
apšaubīt Dzīvniekam noteikto diagnozi vai nozīmēto ārstēšanas kursu.
Gribējām vel reiz izskaidrot Iesniedzējai sekojošo: Dzīvnieka ārstēšana notiek ne
tikai pamatojoties uz asins analīzes rezultātiem un tiem nav noteicoša nozīme. Asins
analīze ir tikai viena no vairākām ārstēšanas kursa sastāvdaļām un tas vienas pašas pati par
sevi nekad nenosaka ārstēšanu un prognozi. Ārstēšanas periodā nebija pazīmes uz to, ka
sunim ir iespējama iekšējā asiņošana, vai nepieciešams veikt asins pārliešana vai iestāšanās
stacionārā. Tieši pretēji jūsu apgalvojumiem, veterinārārsta augstā kvalifikācija palīdzēja
viņam noteikt pareizo ārstēšanas metodiku, neskatoties uz nekorekto asins analīzi un
palīdzēja jums samazināt tēriņus suņa ārstēšanai.
Vel vairāk jūs varējāt ieekonomēt līdzekļus, ko tērējat suņa ārstēšanai ja stingri
ievērosiet veterinārārsta noradījumus. Apmēram gadu atpakaļ, sunim tika uzstādīta
diagnoze, kura paredz ļoti stingru dietu. Jūsu suņa diagnozes gadījumā praktiski jebkādi
slimības saasinājumi liecina par dietas vai suņu uzturēšanas normu pārkāpšanu. Jūs, jau
otras vizītes laikā, pati informējat ārstu par aizliegto kārumu došanu sunim (fiksēts video
ierakstā), jums bija vel reiz paskaidrots, ka kārumu lietošana dzīvniekam ar doto diagnozi,
it īpaši hroniskas slimības saasināšanās periodā aizliegts.
Faktu pārbaudi un izpēte, protams, aizņēma zināmu laiku un mēs informējam jūs
par pieņemtiem lēmumiem, izskaidrojam jums situāciju, kompensējam naudu un protams,
atvainojamies rakstveidā, ko, noteikti, arī varam pierādīt.
Pievienot komentāru