Amigo - Zemiski, nekompetenti slinķi
Sia ZetCom" (priekšapmaksas karte "Amigo") ir briesmīgs kantoris, izvairieties, ja nervi dārgi!
Ļoti pretīga attieksme no sia "ZetCom" (priekšapmaksas karte "Amigo"). Pagājušā gada oktobrī pārtraucu pēcapmaksas līgumu ar sia "ZetCom", līdz ar to noslēdzot jebkādas turpmākās saistības ar tiem, jo par viņiem uzrunāt tos vairs nav vēlmes.
Pēc pus gada epastā atnāca nepatīkams pārsteigums no Creditreform Latvija, par neapmaksātu parādu, kas jāapmaksā pāris dienu laikā, citādāk tikšu iekļauts melnajā sarakstā. Tajā brīdī pārskrēja auksti drebuļi, un domāju, kas notici, jo visus savus rēķinus maksāju ļoti apzinīgi. Kā izrādās, sia "ZetCom" bija izdomājuši pēc līguma slēgšanas sastādīt vēl pēdējo rēķinu, kuru jautrības pēc izdomāja neizsūtīt, tā teik, "iegāzt" klientu. Neapmaksātā rēķina summa 2,02 Ls.
Tā kā 100% visi rēķini man nāk uz epastu, un tiklīdz tos saņemu, bez kavēšanās veicu maksājumu, tad līz šim dzīvoju mierīgi. Saprastu, ja kādu mēnesi Lattelecom rēķins neatnāktu, tad gan sāktu interesēties, bet ne jau no firmeles, no pagraba kantorīša, ar kuru jau pirms laika biju lauzis līgumu.
Protams, saņemot "iepriecinošo" Creditreform vēstuli, kurā norādīts, ka jāsamaksā 2,02 Ls pamatrēķins + vēl 5,- Ls Creditreform par parāda piedzīšanu, nekavējoties sazinājos ar sia ZetCom (tos nav iespējams sazvanīt pa bezmaksas info telefonu, jo gaidot 30 minūtes tā arī neviens nebija ieinteresēts atbildēt, un tā nebija pirmā reize), viņi uzreiz teica, kapēc es neesot sazinājies ar viņiem pēc pirmā brīdinājuma saņemšanas... KO? KĀDA PIRMĀ BRĪDINĀJUMA?!?! Redz, tie esot izsūtījuši pretenziju janvāra beigās uz deklerēto dzīvesvietu. Sīkums protams, ka deklerētādzīesviet tika nomainīta pirms pāris mēnešiem, un uz jautājumu, kāpēc viņi nesazinājās pa telefonu vai neizsūtīja pretenziju uz epastu, atbildēja ar jautājumu, vai es vispār apzinos, ar cik cilvēkiem tie komunicē dienas laikā... TIKAI NEVAJAG MAN D***T!!! Tie mēģināja pārliecināt, ka uzrakstīt pretenziju, izprintēt, parakstīt, salocīt, ielikt aploksnē, aizlīmēt, nosūtīt esot vienkāršāk nekā sospiest SEND uz datora...
Protams, tagad, pēc vairākiem mēnešiem, kad zvanu, un vaicāju, kas par lietu, epasts ar pretenziju pēc mana pieprasījuma tika uzreiz nosūtīts. Nu re, nebija taču tik sarežģīti, vai ne?
Teicu, ka neuzskatu, ka tā ir mana vaina, ja viņi nav atsūtījuši rēķinu, vai arī, ka telekomunikāciju uzņēmums nevar telefoniski sazināties ar saviem klientiem, un ka nevēlos maksāt kaut kādam starpniekam (Creditreform) par viņu nolaidību. Uz ko protams saņēmu atbildi, ka varu iesniegt sūdzību viņiem. Zinot, cik čakli tiem "patīk" atbildēt uz info telefoniem, sapratu, ka manu sūdzību tie izlasīs tad, kad sen jau būšu iekļuvis visos iespējamajos melnajos sarakstos, un kad lauksaimnieki sāks kult rudens ražu, sapratu, ka tā ir pārāk augsta cena par taisnību, kuru, tā kā es viens cenšos meklēt cīņā pret uzņēmumu, kas vienkārši var pateikt "NĒ! Tev būs maksāt arī Creditreform, Latvijas Pastam un Venden par ūdens piegādi mūsu nolaidīgajam personālam", varu arī neizcīnīt, tik zaudēt savu godīgā pircēja statusu iekš Creditreform.
"Parādu", protams, uzreiz samaksāju Creditreform, lai sirds mierīga, un uzslavēju viņus, par to, ka vismaz viņi izmanto vairākus paņēmienus, lai sazinātos ar klientiem/parādniekiem, nevis, tā vietā lai meklētu kļūdu/vainu sevī, slēpjās aiz parādu piedziņas uzņēmuma un izmato tikai vienu saziņas vaidu, un tā arī nemāk izdomāt aizbildinājumu faktam, kāpēc nebija izsūtījuši pēdējo rēķinu ne tikai elektroniski, bet vispār.
Visādā ziņā, centīšos griezties patērētāju tiesību aizsardzības centrā un rakstīšu sūdzību, kaut vai principa pēc, kaut vai kā blusa likšu izjust kaut mazāko diskomfortu, jo cik noprotu, viņiem patīk piekopt tādu praksi, tas nozīmē, ka pretī viņi grib sagaidīt tieši tādu pašu attieksmi.
Sliktākais tiem (sia ZetCom), ka pirms tam es diezgan centos viņus popularizēt draugiem/paziņām, jo tīkla pārklājums ļoti labs, un cenas ar nav lielas, bet saskaroties ar šausmigi dranķīgo klientu apkalpošanu (pirms līguma laušanas cento viņus sazvanīt apmēram nedēļu, dienā vairākas reizes, dažbrīd pat gaido 40 un vairāk minūtes) uz zemisko rīcību, es tiešām nevaru pateikt neko labu.
Sirdsmieram ieteiktu izvairīties no šī kantora, izmantot LMT vai Bites priekšapmaksas kartes, jo tur vismaz cilvēki ir gatavi atbildēt uz vienkāršu zvanu, nākt pretī un komunicēt ar klientu.
Komentāri (7)
Pilnīgi piekrītu, nekādā gadījumā nesaistieties ar Amigo!
Viņu attieksme pret klientu ir zem katras kritikas, īpaši pret tādiem, kas vēlas izbeigt ar viņiem saistības.
Man nupat bija tieši šāda pati situācija un tik pat liels šoks, par ZetCOM (Amigo) cūcisko rīcību un attieksmi. Kā rezultātā tiku nostādīta kā vienīgā vainīgā, jo neesmu painteresējusies kur ir mans pēdējais rēķins, lai gan jau pašā sākumā bija savstarpēja vienošanās ar līgumu, ka rēķinu vēlos saņemt elektroniski.
Arī atgādinājumu vai brīdinājuma vēstuli viņi man elektroniski nesūtīja un arī nezvanīja. Vienkārši automātiski nodeva parād piedzinējiem, kuri pēc mana lūgumu elektroniski nosūtīja vēstules.
Mans secinājums saistībā ar šo pakalpojumu sniedzēju ir tāds, līdz ko paziņo viņiem par atteikšanos no pakalpojuma viņi tevi uzreiz izdzēš no rēķinu saņemšanas saraksta un pēc tam nodod bez brīdinājumiem Creditreform.
+ piekrītu indentiska situācija! Apmaksāju pēdējo rēķinu, bet šie *** mani vēl nodeva Creditreform, ka it kā neko neesmu viņiem apmaksājis!
Gluži mans stāsts.
Piekrītu !
Arī es visiem ieteicu AMIGO (ZetCOM) ...Tagad visus brīdinu izvairieties no AMIGO!! NEŽĒLĪGI man 78 gadus vecai atslēdza izejošos zvanus...dēļ 4.11 Ls ... Pirmo reizi laikā nēapmaksāju rēķinu ...13.oktobrī nosūtīju lūgumu...atbildes NAV!! Mēneša laikā esot jāatbild...(laikam nespēj ātrāk ..daudz to iesniegumu!) Rēķins bija jāapmaksā lidz 23.oktobrim! Kautgan pusi no summas jau biju nomaksājusi un lūgumu nosūtījusi, man izejošos ZVANUS ATSLĒDZA!!!
PALDIES ''AMIGO"""
Skaidrīte 78 gadiņi .
Pievienojos tiem, kas iesaka izvarīties no sadarbības ar AMIGO (ZETCOM), tajā skaitā LMT, kas ir 100% AMIGO Zetcom akciju turētājs.
Mans stāsts ir sekojošs - nopirku bērnam telefonu ar priekšapmaksas karti... diemžēl saskaros ar tādu situāciju, ka diezgan ātri tika izlietots limits. Pēc pāris mēnešiem pārformēju uz pēcapmaksu (jo varēju pieprasīt rēķinu izskaidrojumu) un situācija tiešām labojas - par šo pašu naudu palika 60% neiztērētas minūtes. Jau tad vajadzēja aizdomāties...
Diemžēl mana laime ļoti ātri beidzās. Sakarā ar to, ka veicu rēķinu priekšapmaksu (maksāju par vairākiem mēnešiem uz priekšu) - sākumā pat nepamanīju, ka apmaksāju internetu. Pieslēgums Zemncenu tarifs 2 (Ls 2, 84 ar pēcapmaksu) dod iespējas zvanīt, kā arī sūtīt SMS uz lielākajiem tīkliem (350 minūtes un 100 SMS), par papildus pakalpojumiem, proti, tos aktivizējot maksājot atsevišķi pēc "Amigo" noteiktā cenraža. Tā kā es internetu neaktivizēju, un šo faktu apstiprināja arī Amigo operators lūdzu deaktivizēt šo pakalpojumu. Operators atteicās to izdarīt, jo redziet nepieciešams rakstisks pieteikums; gribu piebilst, ka šis pakalpojums tika pieslēgts bez manas atļaujas/piekrišanas - nez kāpēc mans rakstisks pieteikums nebija nepieciešams kad viņi nelikumīgi pieslēdza internetu.Uzrakstīju vēstuli - mēnesi lika gaidīt viņu atbildi un tad parrēķina nemaksāšanu (savā vēstulē lūdzu veikt rēķina korekcijas) atslēdza izejošos zvanus. ..
internetu atslēdza tikai tad, kad es piezvanīju un jau bļāvu uz operatoru - kāpēc man būtu jāmaksā par pakalpojumu, kas man nav nepieciešams. Atkārtoti rakstīju un lūdzu pieslēgt izejošos zvanus, veicu pieteikta pakalpojuma apmaksu...diemžēl beigas ir skumīgas - pārgāju uz Bite un pēc mēneša - šodien saņēmu īsziņu no Creditreform par parāda (tās daļas kurai nepiekritu) un Creditreform atlīdzības samaksu.
Ceru, ka daudzi izlazot manu rūgto pieredzi izvairīsies no sadarbības ar šiem operatoriem.
Es nevaru sazvanīt meitu Amerika un draudzenes Latvija. Pirms mēneša mainīju mobila telefona numuru, jo mana numuru kombinācija neļāva sazvanīt meitu Amerika. Šobrīd neļāvu sazvanīt nevienu.
Amigo rada problēmas pensionariem