Amigo - krāpšana-klienta necieņa
Esu kliente jau desmit gadus un nu esu nopietni vīlusies.Meklējot telefonā radio stacijas bez kādām problēmām biju pieslēgusies interneta radio-nemaz nezināju kad ir interneta pieslēgums- 15min laikā pazuda 5,75Ls. Nopirku kartes papildināšanu par 0,99Ls ar veikala čeku un vēlējos noskaidrot kādēļ bez kādiem brīdinājumiem noslēgts bērna Amigo Nr.Čekā uzrādīti viens pēc otra info Nr.26200000, 67600000.Pazvanīju uz pirmo bez kādiem brīdinājumiem sērīgi-bēdīgais Busulis. Nopratu kad kāda kļūda un pēc 4min atslēdzos. Mēģināju vel un atkal klausos Busuli 10min kad bez kādas informācijas atslēdz mani.Mēģinu uz otro numuru klausos tikai Busuli un pēc 10min mani atkal atslēdz, jo izrādās beidzies mans kredīts.Ne čekā nebija norādīts kad tas ir maksas Nr, ne pieslēdzoties- nekādas informācijas. Esu noklausījusies 24min Busuli(briesmīga melodijas izvēle), zaudējusi 0,99Ls un rezultāta nekāda!! Tiešām esu vīlusies šajā operatorā. Acīm redzot klients nav nekas??!!
Komentāri (3)
Nevajag vainot spoguli, ja ģīmis ir greizs!
Vispirms, kad pirki Amigo starta komplektu, tur komplektā ir maza brošūriņa, kurā ir norādīts kādi numuri ir maksas, kādi bez maksas.
Otrkārt, ja jau klausies interneta radio, loģiski, ka ir ieslēdzies GPRS un tiek tērēts datu apjoms. Ieslēdz loģiku, sāc domāt!
Treškārt, tirgotājam, kurš tirgo atjaunošanas kodus, nav pienākums norādīt, kuri ir maksas, kuri bezmaksas numuri.
Latviešiem ir tāda riebīga daba vainot jebkuru, tikai ne sevi! 99, 99% gadījumu vainīgs parasti esi pats!
Man ir NOKIA. Austiņas kalpo par antenu. Tātad nekādu GPRS, vai internetu priekš radio neizmantoju. Arī ir AMIGO.
Vinnija, ieliec sev jaunus salmus galvā.