Amarina - Krāpšana
Krāpnieki! 10. Aprīlī veicu un apmaksāju pasūtījumu, kuru vēl joprojām neesmu saņēmusi. Internetveikala mājas lapā norādīts, ka piegāde 2-5 darba dienas. 22. Aprīlī zvanīju uz kontakttālruni un man solīja noskaidrot, kur ir pasūtījums un atzvanīt, bet tā arī zvanu neesmu saņēmusi. Kopš tā laika uz telefona zvaniem un e-pastiem neviens neatbild.
ienījamais klients,
Mēs ļoti atvainojamies par radušos situāciju un neērtībām, kuras jums bija jāpiedzīvo. Mums ir ļoti svarīgi katra klienta viedokļi un problēmas, un mēs vienmēr cenšamies uzlabot mūsu pakalpojumu kvalitāti.
Tomēr mums šī situācija šķiet ļoti neparasta, jo visi mūsu e-pasti tiek pārbaudīti un apstrādāti mūsu menedžeru komandā, kā arī uz visiem neatbildētajiem zvaniem mūsu klientu apkalpošanas darbinieki atzvana. Mēs vēlreiz rūpīgi pārbaudījām, bet diemžēl nevarējām identificēt jūsu pasūtījumu.
Lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni 25155038 vai rakstiet uz mūsu e-pastu [email protected]. Sniedziet mums savu pasūtījuma numuru un tā veikšanas datumu, un mēs nekavējoties atrisināsim šo jautājumu.
Mēs uzņemamies pilnu atbildību par šo kļūdu un vēlamies jums piedāvāt kompensāciju par sagādātajām neērtībām, kā arī dāvanu kā atvainošanos. Lūdzu, sazinieties ar mums, un mēs ar prieku palīdzēsim jums atrisināt šo situāciju.
Mēs strādājam 5 dienas nedēļā, no 9:00 līdz 18:00, un garantējam, ka atbildēsim uz katru jūsu ziņu.
Paldies par jūsu pacietību un sapratni. Ceram, ka spēsim atgūt jūsu uzticību mūsu veikalam.
Ar cieņu,
Amarina komanda
Pievienot komentāru