Amarina - Krāpšana

Sirsnīgu paldies saku veikalam “Amarina”. Esmu nogaidījusi 8 dienas kopš pasūtijums tika apmaksāt uz 9 dienas es sāku aizdomāties par krāpniekiem un aizbraucu uz veikalu ar jautājumiem “kur mans sūtījums? ” jo maksimālais piegādes laiks ir 5 dienas uz ko esmu dabujusi atbildi “uzgaidiet mazliet pasaukšu priekšnieci. ” beigās priekšnieci neesmu redzēJusi un neesmu runāJusi jo bija aizņemta ar “telefona sarunām” bet nu mēs nepieveršam uzmanību kad cilvēks gaida ar printezijām. Nogaidiju vēl 10 minūtes pie iet pārdevēja paņem manu telefonu iet rādīt pirkešniecei apmaksāto pirkumu uz ko esmu dzirdēJusi nepatīkamus vārdus “lai gaida tālāk kamēr ne atnāks izziņa neko nevaru izdarīt” pie iet pārdevēja atkal uzprasa manējo vārdu un telefona numuru un lai es uzgaidu zvanu. Bet nu visi zin mūsu Latvijas cilvēkus zvanu es ne sagaidīšu un preci arī ja jau esmu nogaidīJusi 9 dienas pagaidīšu vel tik pat vai pat vairāk;) . Pirmo un pēdējo reizi kaut ko sūtīšu no šī veikala jo serviss ir ne pieklājīgs un bļaustīdama priekšniece man ne diez ko iepriecēja pirms sūtijuma biju vēl veikalā un palūdzu tādu un tādu preci bet viņas nebija es uzprasiju lai pasūta man es atnākšu samaksāšu gaidu jau 3 mēnešus apmēram ne ziņas ne miņas par tām precēm un izdomāju pasūtīt tās preces ko esmu ļoti nožēlojusi. Uz 12 dienas esmu atnākusi vel reiz un man teica kad nevar neko padarīt krava būs tik maijā.

26.04.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Amarina.lv Support Pārstāvja atbilde 06.12.2024

Cienījamais klients,

Mēs patiesi atvainojamies par radušos situāciju un par to, ka mūsu serviss neatbilda jūsu gaidām. Mēs ļoti augstu vērtējam katru klientu un pastāvīgi strādājam pie mūsu biznesa procesu uzlabošanas.

Pašlaik esam pārskatījuši un uzlabojuši dažus procesus, lai šādas situācijas vairs neatkārtotos. Tāpat vēlamies informēt, ka preces, kuras mēs vairs nevaram piegādāt, ir izņemtas no mūsu interneta veikala.

Mēs ļoti ceram, ka jūs dosiet mums otro iespēju. Kā atvainošanos un pateicību par jūsu pacietību mēs esam gatavi piedāvāt jums kompensāciju, kā arī dāvanu par sagādātajām neērtībām.

Lūdzu, sazinieties ar mums, lai mēs varētu apspriest detaļas:
• Pa tālruni: 25155038
• Vai e-pastā: [email protected]

Mēs strādājam 5 dienas nedēļā, no 9:00 līdz 18:00, un garantējam, ka atbildēsim uz katru jūsu ziņu. Informējiet mūs, ka jums bija sūdzība, un mēs ar prieku centīsimies atrisināt šo problēmu.

Vēlreiz pateicamies par jūsu pacietību un ceram, ka varēsim atjaunot jūsu uzticību mūsu veikalam.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes