Altero - Ļoti nejauka komunikācija
Iesniedzu datus altero mājaslapā, biju ieinteresēta par summām.
Kādu laiku atpakaļ arī biju vērsusies altero un zinu ka viņi zvana uz telefonu lai pārrunātu detaļas. Toreiz bija ļoti pozitīvas meitenes, kas bija ļoti jaukas.
Šoreiz man nebija ne laika runāt (jo biju darbā) gan arī bija vajadzīgs laiks pārdomām.
Pēc pus stundas zvans no Altero, bet diemžēl uz frāzi "tagad nevaru runāt" bija tūkstoš jautājumi, kur, kad, kas utt. Jau tajā brīdī nejūtos omulīgi runājot ar operātoru jāni.
Piebilde no manas puses, ka esmu strādājusi arī kā operatore un zinu kā tas ir strādāt ar klientiem caur telefonu.
Pirmā saruna jau nebija diez ko draudzīga, bet otrais zvans mani vispār sažņaudza..
Jānis sāka burtiski braukt augumā par to ka es nevaru runāt, ka es nedodu savu atbildi.. Šajā sarunā man bija briesmīga sajūta ka man kaut ko spiež iekšā. Es neesmu vēl apstiprinājusi un neesmu vēl pat padomājusi par visu, bet viņš man jau kaut ko spiež iekšā un dod to sajūtu itkā runāju ar kredīt parādniekiem! Jūs nopietni?
Paldies Jānim par tik jauku sarunu un noskaņojumu uz visu dienu,
priekš Altero mīnus klients, no šīs reizes nevērsīšos vairs nekad:)
Komentāri (2)
“neesmu vēl pat padomājusi par visu, bet viņš man jau kaut ko spiež iekšā”
Jāni, negantnieks tāds!
Labdien,
Vēlamies atvainoties par neseno saziņu ar mūsu zvanu centra pārstāvi Jāni. Jūsu pieredze mums ir ļoti svarīga, un ir apbēdinoši uzzināt, ka šīs sarunas laikā mēs neataisnojām Jūsu cerības. Vēlamies apliecināt, ka ikviena klienta saziņa ir mūsu prioritāte, un mēs pievēršam īpašu uzmanību kvalitātes kontrolei. Visi mūsu zvanu centra sarunu ieraksti tiek ierakstīti un uzglabāti, lai novērtētu mūsu darbinieku komunikācijas prasmes un nodrošinātu labāku klientu apkalpošanu.
Vēlamies uzsvērt, ka komunikācijā ar klientu nevēlamies radīt spiedienu vai sajūtu, ka cenšamies uzspiest jebkādu izvēli. Ņemsim šo konkrēto situāciju, lai uzlabotu mūsu zvanu centra darbinieku komunikācijas prasmes un nodrošinātu patīkamu saziņu nākotnē.
Mēs ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām vai diskomfortu, ko, iespējams, esat sajutusi konkrētās sarunas laikā. Mēs esam gatavi mācīties no šīs pieredzes un turpināt darbu, lai uzlabotu mūsu zvanu centra darbinieku saskarsmes prasmes un nodrošinātu, ka saņemat tikai augstas kvalitātes pakalpojumus no mūsu puses.
Jūsu Altero.lv