Alerģisko slimību izmeklēšanas un ārstēšanas centrs - Centra direktora atbilde uz sūdzībām, komentāriem
Esmu šī centra vadītājs. Izlasīju visus komentārus. Tie izraisīja man sarūgtinājumu. Prieku un pārdomas.
Sarūgtinājums. Vairāki cilvēki ir uzrakstījuši skarbu nopēlumu mūsu centram, kura izveidošanā ļoti daudzi darbinieki ir ielikuši un ieliek labāko, kas viņiem ir. Tas ļoti mūs ir satraucis un nomāc. Un iemesls tik vienkāršs –reģistratūras darbs;2017. G. Sākumā tika pieņemti darbā abi divi reģistrātori, bija tehniskas problēmas ar tālruni, kas netika savlaicigi ievērotas un novērstas. Lūk kādas sekas!
Prieks. Nav nevienas sūdzības par ārstu darbu. Tas ir pats galvenais. Bez tam, vairāk nekā 16 gadu laikā, kopš strādā centrs, šis ir pirmās sūdzības. Priecājos, ka tās ir tikai par darba organizācijas trūkumiem, ko var viegli novērst.
Pārdomas. Reģistratūras darbs ir jāuzlabo. Galvenais jau it kā būtu izdarīts. Ir jāievieš operatīva centra darba kvalitātes vērtēšana kā tas ir vairākās rīgas iestādēs (piem. , pacients 5 baļļu sistēmā dod savu vērtējumu, izsaka priekšlikumus.) atgriezeniskai saitei ir jābūt.
Paldies komentāru rakstītājiem. Žel tikai, ka jūs man to visu nepateicāt mutiski.
Ar cieņu alergologs, dr. Med.
V. Lozovskis
Komentāri (2)
Labdien,
Reģistratūras darbs tiešām ir jāuzlabo!
Tikko zvanīju reģistratūrai, lai noskaidrotu, kā notiek analīžu nodošana uz alerģijas noteikšanu, un pēc jautājuma, vai tiešām iepriekš nepieciešams nosūtījums, jo Centrālajā Laboratorijā analīzes uz 30 populārākajiem alergēniem var nodot bez nosūtījuma, saņēmu rupji izmestu atbildi: "Nu tad ejiet uz Centrālo Laboratoriju, priekš kam mēs jums vajadzīgi?"
Vai tā būtu jārunā administratoram ar klientiem? Vai tiešām nevarēja pieklājīgi atbildēt un saprotami paskaidrot visa procesa norisi, un kas priekš tam ir nepieciešams?
Tiešām vairs nav nekādas vēlmes vērsties un nodot šo testu šajā iestādē, ja attieksme ir tik zemā līmenī..
Iesaku apskatīties Google Maps atstātās sūdzības ar vienas zvaigznes vērtējumu - tur ir daudz ieteikumu, kā uzlabot iestādes darbu.
Daži piemēri no sūdzībām par privātuma pārkāpumiem:
- ārsta kabinetā atrodas trešās personas (studenti) un neprasa pacienta atļauju būt klāt un novērot
- medicīniskās procedūras (elpošanas testi, ādas testi) notiek koridorā citu pacientu klātbūtnē
Attieksmes problēmas:
- nelaipns personāls, reizēm asi atcērt
- ārsti nevis pamāca, kā ko darīt, bet gan uzkliedz
- pats V. Lozovskis neuzdodot jautājumus par pacienta dzīves vidi un pārtiku, rezultātā varot palaist garām kādus būtiskus faktorus, ko pēc tam atrada cits ārsts un izārstēja alerģiju bez zālēm, vienkārši pamainot vides faktorus