AtrisinātaAleksandra Apavi - Attieksme
Nopirku kurpes (49, 90 Ls) un pēc pusotra mēneša man nolūza papēdis, bet otrs bija pie stiprinājuma drusciņ nolūzis. Protams, ka aizgāju uz veikalu un uzrakstīju iesniegumu, lai man atdot naudu, jo izturēšanās pārdevēju bija drausmīga...pagāja kādas 2 nedēļas un man atnāca vēstule ar atteikumu par naudas atgriešanu ( netika piedāvāts ne remonts, ne apmaiņa pret citiem apaviem). Es gāju protams pēc saviem apaviem un neticēsiet - es tos nevarēju dabūt atpakaļ vēl kādu nedēļu, kaut arī firmas ofiss atrodas Dzirnavu ielā. Nevarēja nekādīgi atvest. Nu protams, ka nolēmu tā to visu neatstāt un aiznesu pati apavus uz ekspertīzi ( viņi man to nepiedāvāja). Man tur protams, ka uzreiz bija pateikts, ka tas ir brāķis.Bet naudu samaksāju un gaidīju zvanu no neatkarīgajiem ekspertiem, kad būs gatavs...Pa to laiku man piezvanīja firmas menedžeris( man bija jāziņo ierakstītā vēstulē, ka es pati veikšu ekspertīzi) un pateica, ka tur ir atzīts brāķis...viņi man atgriezīs naudu par apaviem...BET LAI ES TIK UN TĀ VISPIRMS IEMĀCOS STAIGĀT!Es pateicu, ka sagaidīšu rakstisku atbildi no ekspertiem, lai viņi man atgriež visu naudu, jo naudu par ekspertīzi atgriezt negribēja(apmēram 25 ls)...beigu beigās pēc 4 mēnešiem dabūju visu naudu atpakaļ...Tā kā pirms pērciet tur kaut ko padomājiet- vai ir vērts...labāk aiziet uz citu veikalu, kur dažu minūšu laikā Tev apmaina apavus un vēl pasmaida..."Aleksandra" apavu veikali vēl ir tālu no tā, ja jau pats firmas menedžeris atļāvās kaut ko tādu...(kurš nekad nepiezvana, kad apsola - un Tu gaidi nedēļām ilgi..)
Labdien,
Mēs augstu vērtējam savus klientus un vienmēr piedāvājam konstruktīvus, abpusēji izdevīgus risinājumus. Šajā gadījumā, mēs esam gatavi sniegt atbalstu jums. Lūdzam sazināties ar mums, lai apspriestu detaļas.
Ar cieņu,
Aleksandra apavi
Uzņēmuma Aleksandra apavi pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju un piedāvāt esošo problēmu risinājumus. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (6)
Nu tā var gadīties jebkurā veikalā, bet malacis, ka nečīkstēji pa tukšo - visiem vajadzētu tā iet un cīnīties par savām tiesībām.
varu ieteikt tur vairs neiegriesties- vai tad trūkst veikalu kur iet?
a kas pateica, ka es uz turieni veel kaadreiz ieshu????
Vajag cīnīties par savām tiesībam un jebkurā gadījumā iesaku izlasīt Patērētāju tiesību aizsardzības likumu-tiešām dzīvē ļoti noder sevišķi tādos gadījumos kā minētais, un, pamatojot savu iesniegumu ar konkrētiem pantiem, veikala "Aleksandra" vadība sāk kaut ko darīt lietas labā (saku to no savas pašas nesenās pieredzes, jo kurpes man 54, - LVL vērtībā saplīsa pirms gada, taču tikai šogad aizensu viņas atpakaļ-70% no summas dabūju atpakaļ, jo tika ņemts vērā nolietojus par šo gadu).
Man Aleksandrā par Ls 71.90 pirktiem ādas ziemas zābakiem pēc mēneša sāka iet vaļā zole (kā izrādījās, ka nošuvums pie zoles ir tikai dekoratīvs, bet pats zābaks pie zoles ir pielīmēts)! Aiznesu atpakaļ, uzrakstīju iesniegumu, ka vēlos naudu atpakaļ, jo pēc Patērētāju tiesību aizsardzības likuma, ja defekts atklājas pirmajos 6 mēnešos pēc preces iegādes, pircējs izvēlas- naudu atpakaļ, remontu vai maiņu. Pārdevēja bija laipna. Solīja atbildi 10 dienu laikā. Pēc 7 dienām zvanīja un teica, ka jā- defekts esot. Piedāvāja maiņu. Vai remontu un 30 Ls kompensāciju - atteicos no abiem piedāvātajiem variantiem un uzstāju, ka vēlos atpakaļ naudu. Teica, lai gaidu zvanu no veikala- 7 dienu laikā nauda tikšot atgriezta. Piezvanīja man ceturtajā dienā un paziņoja, ka varot saņemt naudu. Aizgāju un veikalu un saņēmu savus Ls 70.90! Viss ok!!!
Sorry, pārrakstījos- "... saņēmu savus Ls 71.90..."