Aktivaatputa - Produkts, Apkalpošana
1. Nopirku šķidrumu Feelife/mentola/11mg nikotīns - pēc pīpēšanas bija smadzenēs asisnsizplūdums. Tas nozīmē - dullums, galvassāpes, apjukums vairāku nedēļu garumā.Tad vēl es nesniedzu sūdzību.2. Viņi pirmo gadu vai ilgāk pārdeva šķidrumus no mājām (bez kvīts, protams) - tā viņi nopelnīja veikala atvēršanai. Tas viss ok, bet, pēc gada iepirkšanās pie viņiem, viņiem bija prādijusies jauna pārdevēja (sieva vienam no dibinātājiem) - es kad tajā dienā pie viņiem atnācu, biju slikti ģērbies un viņa bija diskriminējoša un rupja. Tas man nepatika, bet nu ok.3. Ziniet, kad veikalos izliek paraugus... tā viņi izdarīja. Es otro reizi atnākot uz veikalu mazliet pamēģināju otro reizi paraugu - ko pārdevējs - "Tu te visu laiku nāc un neko nepērc, tikai visus paraugus sev izlej :O " Ok. Labi. Pieņemsim. Katram klientam ir viena reizi pamēģināt kādu no paraugiem.4. Tikko 2 minūtes pirms pārtraukuma, par kuru man vajadzēja zināt - pārdevēja (tā sieva) - redzēja mani pie durvīm, neatvēra durvis. Paskatījās uz mani, sataisījās, izgāja ārā, un uz manu jautājumu "Jūs tagad man liksiet stundu gaidīt, kamēr pa minūti varētu man pārdot produktu?" un pēctam meloja, ka viņa (kaut arī ir pārdevēja) nevar man pārdot neko, jo kase ir noregulēta pārdot no cita pārdevēja profila. (kas ir muļķības. Jo tas nav svarīgi.) Pārāk nepieklājīgi. 2., 3., un 4. iemesls kāpēc es rakstu sūdzību ir piemīlīga troļošana par klientu apkalpošanu un takā viņiem ir monopols tirgū, tad tas reāli nav svarīgi, bet tas šķidrums, kuru es taupīju šim gadījumam, gan ir tīri nopietni (takā viņi ir vienīgie izplatītāji) Bottom line - esiet uzmanīgi ar Feelife šķidrumiem un ziniet, ka SIA "Modena", aktivaatputa.lv dara pašu minimumu, lai viņiem neko nevarētu piesiet, klientu apkalpošanas ziņā.
Pievienot komentāru