AtrisinātaAimer Sia - Slikts serviss un krāpšanās
Vēlos pabrīdināt gan atbildīgās valsts amatpersonas, kuras atbild par kravas auto transporta kontroli uz ceļiem, gan potenciālos sadarbības partnerus. Regulāra virsmetru kraušana, kravas tonnāžas pārkraušana gan kopēji (līdz pat 29t) , gan pa asīm. Ekspeditors (Līva Lencberga) liek kraut šos trakos virsmetrus, tonnas, un vēl pēc tam, kad visu dienu esi strādājis Somijā lasot kravu, atlaities pateikt, ka, viņai neinteresējot, tev no rīta 9: 00 jābūt pie klienta Rīgā, ! Sanāk, nostrādāt pilnu maiņu Somijā, vakarā pārpeldēt uz tallinnu, un naktī uzreiz uz rīgu!
Regulāri pārkrautas mašīnas (jo īpaši, ja uzkraujam, kronospan, vai, severstall, tad jau zini, ka būs kas jāpiekrauj, vai pat virsū kravai jāuzkrauj) . Reiz krāvu, glaskon, sia logus, uz kā pat tur virsū izjauktā veidā bija jāuzkrauj kartona kastēs esoša Muitas krava, viena palete, izjauktā veidā, jo neielīda. Un pirms klienta, izkraušanas vietas, protams, tas viss atkal jāatkrāmē. Pat uz flīzēm tiek krauts (cits kolēģis uz, kerama maracci, flīzēm uzkrāva 4m paleti, jo nelīda savādāk) . Un tas viss, protams, klientim nezinot.
Tas, ko vadītājs Saka reklāmas rullītī, ka, mēs vedam visu, no 100kg, līdz 24 tonnām, dabā izpaužās jebkāda krava, līdz 29t kopumā, un neinteresē šofera iebildumi, jo, mums ar tavu bosu ir līgums par virsmetriem,. Un tā visu laiku stresā, vai neapturēs kontrole.
Jāpiebilst, ka nostrādāju īsu brīdi, un jau tik daudz bija redzēts, un pārkāpts, ka neizturēju.
Ir arī pašu mašīnas, kuru šoferi bez baigās slēpšanas, pirms un uz kuģiem lika, magnētus,.
Kā viens no tiem bija auto hm8218, un otrs zaļas krāsas volvo auto un kā sapratu no vadītāja, tad arī šis auto pieder pašam aimer, un tāds rīkojums tur esot no vadības. Lieliskais ekspedītos Līva Lencberga +37126861201
Uzņēmuma SIA Aimer pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Uzņēmuma SIA Aimer pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (4)
"Vēlos pabrīdināt gan atbildīgās valsts amatpersonas"
Aha, valsts amatpersonas ar to vien nodarbojās, sēž visādos portālos un gaida sūdzības. Ja tu būtu nopietns cilvēks, tad uzrakstītu iesniegumu attiecīgajā iestāde, nevis kaut kādu piektās klases domrakstu internetā. A tā izskatās, ka LĪva Lencberga tevi noķēra kādu reizi noliekušos bez biksēm un iebāza tev vienā vietā savu vibratoru bez vazelīna, un tev palika baigā obida.
Labdien! Mūs nepamatoti apmelo:
nr1. nav slikts serviss un krāpšanās-mūsu klient ir apmierināti ar servisu un iesaka mūs, atsauksmes par mums var redzēt cargo.lt;
nr2. mašīnas netiek pārkrautas, tiek ievērota valsts likumdošanā atļautā kravnesība;
nr3 Līva Lencberga nav ekspeditors;
nr4 tie ievēroti atbilstoši valsts normām visi šoferu darba un atpūtas laiks, nekādi magnēti netiek izmantoti;
nr 5 tiek teikts, ka logiem liek virsū citu kravu-tas nav pat fiziski iespējams- logam liekot virsū citu preci, logs uzreiz būtu saplēsts;
nr 6 muitas kravas netiek vestas ar mūsu transportu, jo tas aizņemtu pārāk daudz laika dokumentu muitas sagatavošanai, kā arī nav iedomājams, ka muitas kravu varētu izjaukt . Ja ved muitas kravu, tiek likta plomba, izgatavota tranzīta deklarācija un nav iespējams pēc iekraušanās piekļūt precei, nenoņemot plombu.
Mēs esam fiziski sasniedzami Raņķa dambī 31 ,un vienmēr esam gatavi izrunāt jebkāda veida jautājumus. Līdz šim neviens pats nav pieteicies pie mums ar šāda veida sūdzībām. Tāpat nosaukums Sandebergs, nav ne firma, ne kāda šofera vai sadarbības partnera uzvārds, ko mēs atpazītu.
Lūdzu izņemt apmelojums par mums ,kas nav balstīs uz faktiem , un ja ir kas nospiež sirdi, nākt ar mums parunāt klātienē, nevis anonīmi rakstīt nepamatotas sūdzības portālos! Paldies !
Es tā šofera vietā būtu firmu nodevis policijai un darba inspekcijai vairākas reizes, tā sacīt profilaksei. Šoferim es ticu, darbiniekam vienmēr taisnība.
Katra darbinieka lielākā kļuda ir banāli uzrakstīt atlūgumu un aiziet no darba. Savas pamattiesības ir jāzin un katrs darba devējs ir jāsauc pie atbildības.