Advaita adventures - Slikts serviss un komunikācija ar klientu
Kolēģi uzdāvināja dāvanu Salas kuponu kuģīša kruīzam. Pakalpojumu saņemt ir problēma. Kuponā ir norādīts tikai telefons, pa kuru zvanot tiek saņemta atbilde, ka jākomunicē caur e-pastu. Un kā izrādās, tad atbilde var tikt sniegta 48 h laikā. Kupnā nav norādīts e-pasts, un nav rakstīts nekas par atbildes sniegšanu 48 h. Uzrakstu, ka gribu izmantot kuponu. Pēc 48 h saņemu atbildi, ka tajā datumā reisu nav. Varot piedāvāt piektdienas vakaru. Jautāju, cikos? Pēc pāris dienām saņemu atbildi 20: 30. Ir piektdienas rīts. Rakstu, ka brauksim. Atbildes nav, jo nav pagājušas 48 h. Zvanu uz telefonu - atbilde rakstiet e-pastu. Rakstu, lai atsūta kaut kādu kustības grafiku. Saņemu atbildi: "mēs ļoti atvainojamies par sagādātajām neertībām.
Šobrīd mums nav noteikta grafika, pielāgojamies klientu vēlmēm, ja vien grupa jau nav pilna.
Vai vēlaties pieteikties uz kādu datumu? "
kā to saprast? Tā kā viss sākas no jauna, deja pa apli.
Es šo kuponu neizmantošu, jo negribu tērēt laiku un nervus.
Uzrakstīju ka būtu jāpiestrādā pie komunikācijas, ja gribētu apmierinātus klientus. Aizvainojums palika.
Pievienot komentāru