Acer dators - Servisa attieksme
Gribeetu briidinaat par dator veikalu SIA "Tehno-link" Maalkalnes prospektaa 4 Ogre, LV 5001 paardodt vinni maak un arii iesmeereet lloti labi maak. Igaadaajos pie vinniem 2 datorus un abi luuzt vienaa luzzshanaa nododot datoru uz servisu atpakall dabuuju apskaraapeetu vnk vizuaali drausmiigu un nebija visas datora detallas, no vinnu puse atbilde bija taada es vinniem jau iedevu vienreiz bija pat taa ka aiznsu datoru peec garantijas peec laika sannemu un saka ka viss tagad ir ok, bet taas pashas dienas vakaraa dators atkal nospragst vaardu sakot nepeerkat tur neko!!!
P.S. Un uz remonta briidi vinni man neiedeva pat nepiedaavaaja ciru datoru vietaa, kaut gan peec pateeretaaja likuma vinniem vajadzeeja man piedaavaat!!
Komentāri (2)
Tut jau vaina nav Acer datorā bet "pārdevējos" - man ir Acer dators - baigi labs...
Ir grūti laiki, cilvēki izvēlas lētāko variantu. Acer, HP, SAMSUNG u.t.t. ražoto produkciju pārdevējs nelabo, to dara ražotāju servisa centri.
Piemēram, portatīvos datorus, kuriem ir normāla garantijas apkalpošana (vairumā gadījumu, ir protams izņēmumi), nekad, pie vienādas konfigurācijas, par tādu cenu nenopirksi. Par servisu ir jāmaksā. Acer tiešām ir problēmas ar garantijas servisu. Ar maksas servisu viņiem viss ir kārtībā. Ietaupīji pērkot, viss ir lieliski, bet uz tā rēķina jārēķinās ar zaudējumiem kādā brīdī. Visa tehnika kādā brīdī kādreiz beigs darboties, ja tas notiek garantijas laikā tad ir sliktāk, tad jārēķinās ar ražotāju servisa centru operativitāti. Ja tā konkrētā tehnika ir Jums ikdienā vitāli nepieciešama, tad ieteiktu iegādāties tādu ražotāju produkciju, kuriem ir ātrs reakcijas laiks. UN NEVIS VADĪTIES PĒC CENAS. Kādā brīdī tas lētums kautkur atspēlēsies.