A Apotheka - Krāpšanās

Labdien,
Dominā iebraucām, lai ieietu aptiekā. Starp konkurentu izvelējāmies A Apotheka, jo otrā bija daudz klienti.
Uzrādīju bildi ar acu pilieniem, kuri nepieciešami. Kasiere Irina aizgāja pakaļ. Atnāca atpakaļ, produktu turēja ilgi rokās, noskanēja un pateica cenu. Meklēju lojalitātes karti un pat prātā neienāca produktu skatīt. Apmaksāju, izgāju āra un sapratu, ka tā ir divpaka.
Ejot atpakaļ jautāju, kāpēc neiedeva pilienus, kur iepakojumā viens gabals, atbilde izskanēja “Jo vispirms jānotirgo ar veco termiņu”. Sāka smieties. Ja nebūtu šo smieklu, tad šī sūdzība netaptu. Pie Irinas pienāca otra kasiere, noburkšķēja skaļi, ka “Vispirms jāskatās, ko pērk un tad jāapmaksā” un smieklu pavadā aizgāja prom.
Naudu atgrieza, atvainošanos par neērtībām nepateica.

Paldies, A Apotheka vairs nebūs pirmā izvēle.
Cik daudz vecu gadu gājuma klienti tiek ikdienas apkrāpti?

3 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Leahle 3 st atpakaļ

15.01.2025. Plkst. ~19:10

L

Komentāri (2)

RAMONA👀 3 st atpakaļ

Kādas neērtības par ko būtu jāatvainojas? Un jā, tiešām jāskatās ko pērk!

ž žurcis 3 st atpakaļ

Un kur darbiniecei nav taisnība?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes