4paws.lv - Slikts serviss
Ļoti slikta pieredze. Neatbild uz e-pastiem, Saka, lai zvana, neesot laika rakstīt. Kad zvanu, tad neceļ, jo visam jānotiek tikai 100% kristīnei lejai ērtos laikos.
Jautāju par personu, kam uzticēsim atslēgas, jo nekur nav nekāds info par tādu. Mājaslapa pārsvarā nestrādā un kad strādā, tad nav tāda persona minēta. Jautāju vai ir vakcinācijas sertifikāts personai, kas apmeklēs mūsu māju. Man atbild, šķietami aizvainoti, ka nu neesot jau antivakseru kantoris. Ko? Normāls jautājums, ja man mājās cilvēks ar imunitātes problēmām. Kā es varu zināt?
Pie tam atsūtīja līgumu, bez personu datiem, pilnām adresēm un līgumā punkts, ka viņi īsti neatbild par dzīvokli un mantām, ja kaut kas notiek mūsu prombūtnē. Palūdzu izlabot līgumu, ielikt personu datus, pilnas adreses, lai viss ir korekti un vēlāk nav jākož pirkstos ja kaut kas ne tā. Man īsi pirms norunātās vizītes atsūta, ka viņi netērēs laiku komunikācijai un viņiem tas neesot naudas ziņā izdevīgi un kāpēc mēs vienkārši neuzticamies? Nu tā vienkārši.
Paldies par attieksmi un izjauktajiem ceļošanas plāniem. Absolūts ne profesionālisms. Interesē tikai kā naudiņu nopelnīt. Pilnīgi ignorē klienta laiku un elementāras tiesības sakārtot visu likumdošanai atbilstošā kārtībā un cilvēku rūpes par savu mantu un veselību. Murgs.
Labdien!
Ļoti ilgi domājām, vai vispār vērts šeit rakstīt vai labāk neko nekomentēt. Jo šis portāls nepārbauda faktus un katrs var uzrakstīt to, ko grib, nekādi neatbildot par saviem vārdiem, pārsvarā izplatot nepatiesu, personu un uzņēmuma nomelnojošu informāciju.
Nils A, - Pats svarīgākais – mēs neatteicāmies veikt pakalpojumu. Jūs pats no tā atteicāties, tas bija Jūsu lēmums.Tā ka mēs Jums ceļošanas plānus neizjaucām.
Par e-pastiem, nav taisnība, atbildējām uz visām vēstulēm un tādas bija ļoti daudz, jā, neatbildējām izņemot uz pēdējo, kurā Jūs sākāt draudēt ar policiju. Jāatzīmē, ka tik rupjus vārdus un izteikumus, (kurus pat šeit ir neētiski rakstīt) pirmo reizi dzirdējām no klienta visa uzņēmuma pastāvēšanas 15 gadu laikā.
Par epastiem, kopumā vismaz 20-30 vēstules bija sarakste, jā, tiešām ierosinājām turpināt komunikāciju vai nu telefoniski vai whatsapp, jo komunikācija epastā jau palika neefektīva, laikietilpīga un apgrūtinoša, ņemot vērā to, ka jau tuvojās pakalpojuma izpildes laiks un Jūs vienus un tos pašus jautājumus uzdevāt vairākas reizes.
Par vakcinācijas sertifikātu, Jūs arī 2 reizes jautājāt, un 2 reizes atbildējām, ka, jā, auklīte, kura dosies pie Jums mājas vizītēs ir vakcinēta un varēs uzrādīt potēšanas pasi.
Nevarēju atbildēt uz Jūsu zvanu, jo Jūs man zvanījāt piektdienā plkst. 21:05., kad darba laiks (google oficiālais darba laiks ir norādīts līdz 20.00) ir beidzies un es tai brīdī atrados teātrī. Taču tai pašā vakarā es Jums nosūtīju ziņu, ka mēs varam sazināties brīvdienās. Brīvdienās sazvanījāmies.
Jūsu komentārs par to, ka līgumā ir punkts, ka mēs neatbildam par dzīvokli un mantām, nav taisnība.
līgumā ir rakstīts, neatbildam tādā gadījumā, ja telpas ir pieejamas vēl kādam citam cilvēkam, izņemot auklīti - viņas prombūtnes laikā. Lai papildus nodrošinātos no dažādiem iespējamiem nepatīkamiem atgadījumiem, pakalpojums ir apdrošināts apdrošināšanas kompānijā.
Mājas lapa tai laikā tik tiešām varēja dažreiz nestrādāt un tur varēja nebūt jaunākā informācija, saistībā ar to, ka bija radušās tehniskas problēmas, kuras mēs paši nevarējām atrisināt, bet to risināja speciālisti - programmēšanas/hostinga kompānija. Diemžēl programmmēšanas/hostinga kompānijas darba ātrumu mēs nevaram ietekmēt, viņiem daudz darba, tāpēc šādi darbi netiek risināti tik ātri kā mums gribētos.
Mūsu uzņēmuma interesēs taču arī, lai mājas lapa darbotos visu laiku, bez pārtraukuma, mēs neesam ieinteresēti, lai lapa nestrādātu, jo klienti skatās lapu.
Lai arī uzskatām, ka šī sūdzība nav pamatota un Jūs bijāt ļoti rupjš pret mums un lai arī pēc ilga laika, tomēr nosūtījām Jums vēstuli pat ar vairākiem kompromisa risinājumiem. Diemžēl atbildi vairāk kā mēneša laikā tā arī nesaņēmām no Jums. Katrā gadījumā no savas puses esam darījuši visu, lai konflikta situāciju atrisinātu Jūsu interesēs.
Komentāri (3)
Pilnīgi piekrītu Jūsu teiktajam. Mans viedoklis ir to ,ka dāma nav iemācījušies komunicēt...sāk uzdot klientam jautājumus ...un nepārtraukt smējās ...Dīvaini...
Labdien! Es vienmēr uzdodu jautājumus, jo tikai tā es varu pateikt precīzu cenu par pakalpojumu (mūsu cena ir atkarīga no vairākiem faktoriem, dzīvnieka sugas, dienu skaita utt). Vai Jums pašai šķiet loģisks Jūsu jautājums – vai cena 15 EUR ir par kaķa pieskatīšanu uz 8 dienām (mūsu cena ir 15 EUR par 1 dienu, ko es arī uzreiz pateicu)? Nelaipna komunikācija no Jūsu puses – nomest klausuli.
Nopietni :) ?