Atrisināta4mebeles.lv - Krāpšana, ilgstoši nepiegādāta prece, neatbild oficiālā saziņā
Oktobra vidū tika veikts pasūtījums un priekšapmaksa. Tad notika vairākkārtēja telefoniska un e-pastu saziņa - lai gan uz e-pastiem atbild tikai tad, kad nepieciešams maksājums (pie tam tajā brīdī super operatīvi) .
Februāra beigās tiek saņemts zvans, ka prece beidzot piegādāta, tiek atsūtīts gala rēķins. Kāpēc nevar veikt maksājumu pie preces saņemšanas - tā arī netika skaidrs.
Pāris dienas vēlāk zvana un Saka, ka diemžēl nav konkrētā pasūtītā krāsa un prece pareizajā krāsā būs jāpagaida vēl 2 nedēļas. Pašlaik (aprīļa vidū) tiek solīta piegāde uz 3. Maiju (šī gada) , lai gan operators jau uzreiz informēja, ka būs vēl jāgaida pēc 3. Maija noteikti. Kad tiek lūgts apstiprināt epastā šo informāciju - atkal klusums. Ņemot vērā nesen šeit rakstītu atsauksmi par to, ka arī naudu atgūt ir neiespējami un šāda solīšana par preces piegādi notiek ilgstoši, tad nu. Ļoti negodprātīgi. Visā šajā laikā neviens pat nav piezvanījis vai uzrakstījis atvainošanos par preces kavēšanos. Noteikti neiesaku!
Paldies, preci esmu saņēmusi un ceru, ka šis gadījums palīdzēs uzlabot klientu apkalpošanu.
Pievienot komentāru