32. Augusts - Slikts serviss
Slikts serviss. Ļoti nelaipna apkalpošana. Gribēju pamēģināt dažādas ēstuves Mārupes pusē, jo bieži tur uzturos. Divas reizes pusdienoju “32. Augustā” un abas reizes saskāros ar sliktu apkalpošanu. Pirmajā reizē nodomāju, ka cilvēkam slikta diena, bet otrajā reizē sapratu ka tas oficiants vienkārši tāds ir! Kur skatās uzņēmuma īpašnieki pieņemot tādu darbā, kurš ir neapmierināts uz klientiem. Viss lielāko neapmierinātību un attieksmi parāda, ja neizvēlās ēdienus no ēdien kartes, bet gan no dienas piedāvājuma. Mēs pie galdiņa bijām vairāki cilvēki un visi bijām pārsteigti. Vairs ne kad tur neiegriezīšos! Ja nu tomēr tur sanāk iegriezties, tad galvenais netrāpīt uz to oficiantu ar brillēm. Cenu līmenis ir augsts, bet apkalpošana zemā līmenī!
Komentāri (1)
piekrītu, biju tur pirms covid, palūdzu dzērienu karti, man atnesa tikai vīnu karti, prasu, vai dzērienus, kas bārmenim aiz muguras arī var pasūtīt, pasūtīt var, cenu uzzināsi pēc tam...sēdējām tur ilgi, viesmīlis jau ar bārmeni sāka demonstratīvi visu vākt nost. Kā arī, neuzskatu, ka ir ok, ka restorānā ēdienu atnes nule uzpīpējis viesmīlis...
neilgi pirms tam pasūtījām tur picu, picai pakaļ aizgāja meita, no rīta salīdzināju čeku, viņai bija iedots pirmsčeks...pica garšīga, ties gan. Bet tad jau varēja vispār čeku neizsniegt nevis klaji parādīt, ka nodokļus nemaksā...