2u.lv - Naudas neatgriešana par atteikto pasūtījumu
Es, Pāvels Pranskus,
Liepājas 31-24, Daugavpilī, LV 5417, [slēpt]@gmail.com , [slēpt]@inbox.lv , t. 27128297, 28854664,
02.11.2016 pasūtīju internetveikalā 2u.lv (SIA 'baltic Able Traders") preci - datora videokarti SAPHIRE R7-370 NITRO OC? cena 124.40 eur. Pasūtījuma brīdī es esmu bijis nepilngadīgs, tāpēc internetveikala 2u.lv pārstāvji elektroniski sazinājās arī ar manu māti Anna Pranskieni.
02.11.2016 internetveikala 2u.lv pārstāvji elektroniskajā veidā apstiprināja manu pasūtījumu un pa tālruni apsolīja nedēļas laikā izpildīt pasūtījumu. 02.11.2016. internetveikals man nosūtīja faktur-rēķinu Nr.I/93528, pasūtījuma numurs 93528. Saskanā ar faktūr-rēķīnu Nr.I/93528 es apmaksāju pasūtījumu 125.23 Eur apmērā (Swedbanka maksājuma uzdevums Nr.20, 02.11.2016)
Pēc divām nedēļām es nebiju saņēmis tik nepieciešamo man pasūtījumu - videokarti. Es mēģināju piezvanīt internetveikalā 2u.lv, bet visi trīs tālruna numuri neatbildēja. Atrī es rakstīju elektroniski [slēpt]@2u.lv , atbildes nebija.
14.11.2016. internetveikala 2u.lv parstāvji nosūtīja man elektroniski veidlapu - pieteikumu naudas atgriešanai, 14.11.2016. es elektroniski nosūtīju izpildīto iesniegumu naudas atgriešanai (skenētā veidā)
Manas mātei anna Pranskienei zvanīja 2u.lv parstāvis - menedžeris un solīja 30.11.2016 pārskaitīt (atgriezt) naudu uz manu bankas kontu. Līdz šim (10.01.2017) nauda netika atgriezta, arī neatbild visi norādītie internetveikala 2u.lv tālruna numuri, arī nav atbildes uz elektroniskām vēstulēm.
Lūdzu atgriezt naudu!
Pāvels Pranskus
Komentāri (8)
Par preci tika samaksāts avansa rēķins, prece netika piegādāta un naudas atgriešana nav bijusi. Sazvanot sola naudas atgriešanu, bet 3 mēnešu laikā nekas nenotiek.
Negaidi reakciju no šī saita. Zvani vai raksti uz Patērētāju Tiesību Aizsardzības Centru u noskaidro, kā Tev rīkoties lai atgūtu savu naudu. PTAC strādā ar problēmām, kas saistītas ar ši komersanta darbību, bija arī publicējuši attiecīgu informāciju:
http://www.ptac.gov.lv/lv/news/ptac-ar-pagaidu-noregulejumu-uzdod-interneta-veikalam-www2ulv-izbeigt-negodigu-komercpraksi
Tā ka negaidi reakciju no sūdzību saita. Rīkojies caur oficiālajiem kanāliem!
Man tev ir neiepriecinoša ziņa, veikals , visdrīzāk, jau aizvērts un SIA bankrotējis vai ļoti tuvu tam, līdz ar to tev tavu naudu neredzēt. Bet PTAC, policijā jebkurā gadījumā vajadzētu iegriezties un uzrakstīt iesniegumu. Kā arī vari pēc tam palūgt māti aiziet līdz bakas filiālei un painteresēties ko un kā banka var palīdzēt ar naudas līdzekļu atgūšanu.
Haa, on skoree dabjotjsa ot etogo sajta boljshe chem ot PTAC hotja bi to, chto v internete drugie prochtut etu zhalobu i 300 raz podumajut stoit li zakazivatj chto libo na 2u.lv
Estj podderzhka klientov 2u.lv kotoraja poluchaet vse zhalobi s etogo sajta sebe na pochtu, i esli oni ne otvechajut eto govorit o tom chto im pofig na svoih klientov.
2u.lv vi zarabativaete denjgi blagodarja klientam ne nado plevatj tuda otkuda pjote!
Max, palasi PTAC izplatīto informāciju! Tam kantoriem ir vai nu jau iestājušās beigas, vai nu iet uz to. Tu tiešām domā, ka viņus rūp ko raksta šajā saitā, ja viņiem "visi gali deg"?
Vienīgais veids, kā sūdzības autors var atgūt savu naudu, ja var - tikai caur PTAC vai tiesu, kopā ar visiem pārejiem "laimīgajiem" konkrētā komersanta klientiem.
A chego tam chitatj, vse eti pritenzii mozhno otpravitj i 1a.lv i 220.lv i vsem prochim internet magazinam.i u vseh u nih "'Visi gali deg""
34 sūdzības uz PTAC eto esjo ne Gali Deg :)
Viena lieta, kad veikals lēni apstrādā sūdzības/pieprasījumus, un cita lieta, ja veikals praktiski vispār nav sasniedzams, un klienti nesaņem ne preci ne naudu.
Statistiku neievācu, bet ir palicis atmiņā, ka šajā saitā par konkrēto veikalu ir viena un tā paša satura sūdzības: nauda samaksāta, ne preces, ne naudas, ne atbildes no veikala.
Neko tamlīdzīgu par 1a vai 220 nevar izlasīt.
Jau rakstīju oficiālo sudzību uz PTAC (26.12.2016). aTBILDES PAGAIDAM NAV