24.lv - Nekvalitatīva prece un attieksme pret klientu
Nesen pasūtīju bērnam barošanas galdiņu jeb klupu. Pasūtot galdiņu, tika saņemta informācija, ka pasūtījuma laiks tomēr būs ilgāks, jo galdiņš nav uz vietas, tika pasūtīts no noliktavas - nav problēmu mazliet ilgāk pagaidīt. :) norādīju samaksu pie preces saņemšanas brīža.
Saņemu zvanu no internetveikala, ka pasūtījums ir viņu veikalā, birojā, respektīvi, izņemšanas punktā (a. Čaka 146) . Sapriecājos, ka nu varēšu braukt izņemt savu sūtījumu. Tālāk seko informācija - diemžēl prece ir pārpakota citā kastē, jo sūtot no noliktavas, kaste piegādāta saplēsta. Tad man jau liek skatīties uz šo situāciju skeptiski. Jautāju, vai pārdevējs (cilvēks, ar ko runāju pa tālruni) ir pārbaudījis preces kvalitāti, vai visas detaļas ir, nav nekādu bojājumu utt. Saņēmu atbildi, ka jā, atbildīgā persona ir visu pārbaudījusi un nav nekādu bojājumu, uzsverot, ja gadījumā atbraukšu mājās, atpakošu preci, nobļaušos un redzēšu, ka kaut kas nav, varēšu droši braukt atpakaļ un saņemt atpakaļ naudu.
Tā kā pati sēžu mājās ar bērniņu, palūdzu vīram pēc darba izņemt sūtījumu un samaksāt.
Atbrauc mājās, kopā apskatām preci. Atveru un… barošanas galdiņa, krēsliņa sēžamā daļa ir zaļa! Jā, zaļa! Aplieta ar nezin ko! Vīrs pamēģina sākumā notīrīt - nekā! Iesūcies materiālā. Nezinu, kas tas ir, eļļa vai kas. Uzreiz zvanu atpakaļ uz kontakttālruni, paceļ tas pats vīrieti, ar ko runāju pirms tam. Izskaidroju situāciju. Pajautāju vēlreiz, vai apskatījās preci. Ja jau apskatīja un pārbaudīja, tad jau noteikti redzēja, ka krēslam ir liels pleķis, atbildēja, ka neko neesot redzējis, mēģināja pierunāt, ka varu citu krāsas galdiņu pasūtīt, balsī bija dzirdama mazliet ņirgāšanās, vīrs aizbrauca, atdeva preci un dabūja atpakaļ naudiņu - 90 eiro
paldies par izniekoto laiku!:) pozitīvi - paldies dievam, ka bija iespēja dabūt atpakaļ naudiņu.
Mīļās mammas un tēti - ja tomēr ir iespēja, brauciet veikalā uz vietas un apskatiet preci, ko pērkat, lai nesanāk kā man. Beigās situāciju atrisināju, pasūtot galdiņu no minikid, apkalpošana lieliska, atsaucīgas sievietes un ātra piegāde.
Pievienoju foto, lai saprastu, par ko iet runa!:)
Labdien!
Kolektīva vārdā atvainojamies par radušos situāciju!
Jūsu pasūtīto galdiņu mums līdz veikalam veda kurjerdienests, No viņiem saņēmām ziņu, ka sūtījumam bojāts iepakojums, Labu vēlēdamies viņi pārpakojuši citā iepakojumā. Nonākot pie mums veikalā precei, tā tika apskatīta, vizuālu bojājumu vai defektu tajā brīdī tiešām nebija redzami.
Par visu radušos situāciju, savlaicīgi klients tika informēts un pabrīdināts, ka iepakojums bojāts un ka varat saņemt to tādu kāds atnācis vai atteikties no pasūtījuma. No mūsu puses netika slēpti fakti vai kā citādi melots. Arī saņemot preci jūsu vīrs cik nu vien tas, nesaliekot krēsliņu, iespējams aplūkoja preci un defektu neievēroja. Arī tā pati naudiņa no Jums netika iepriekš ņemta, norēķinājāties preci saņemot un zinot situāciju.
Krēsliņam radušos plankuma rašanos gan nevaram izskaidrot...
Saprotam Jūsu neapmierinātību, bet arī mēs šajā situācijā esam vien kā ķīlnieki.
Komentāri (3)
Izskatās ļoti smiklīgi, ka vairāki pieaugušie nevar saprast, ka šīs zaļš pleķis - ir prints. Viņā tekstūra uz ta norāda. Un tieši tādēļ viņš netika novērots kā defekts, in viņu nebija iespējams nomazgāt.
skatoties bildē arī redzēju printu. Prints jau nav defekts , prints ir gaumes lieta :D
Diezgan neglīts prints, dažām var izskatīties pēc pleķa. Xd