1shop.lv/Mobilux - Par precēm un servisu
NEIESAKU JUMS PIRKT PRECES!!! Pirmkārt, čakarē prātu ar garantijām, visu vainu noveļ uz patērētāju. Pats vainīgs neprot lieto pēc instrukcijām iekārtas. Konkrēti es pirku SONY XPERIA U telefonu. Nav lietošanas instrukcijas LATVIEŠU VALODĀ un beigās paziņo, kad pati esmu vainīga par to, kad nepieprasīju lietošanas instrukciju. Respektīvi visu laiku ir atrunas un rezultāta , piemēram, pretimnākšana klientam NEKĀDA. Serviss, labošanas, arī nav diezko labāks, tiešām pret tevi izturas ar lielu necieņu. Praktiski runā ar riebumu un tāda sajūta, kad pati esmu viņiem kaut ko nozagusi...
Otrkārt, nav zināma šo preču IZCELSMES VIETA. Preces nepieņem oriģinālajā firmu/brendu labošanas iestādēs. Respektīvi, Jūsu telefons var būt nozagtais no jebkuras valsts.
Kā arī paši telefoni ir diezgan nekvalitatīvi.
Kā arī visu laiku vilcina laiku, uz garantijas labošanu, uz iesnieguma atbildi, uz vēl tamlīdzīgām lietām. KAVĒ JŪSU LAIKU !
Principā, cik es saprotu pati firmas vadība izvairās no kontaktēšanas ar pircēju un nezina LR likumdošanu, jo nespēj atbildēt uz elementāriem jautājumiem.
Esmu ļoti neapmierināta ar šo firmu un brīnos kā vēl tāda var pastāvēt, ja tai ir tik daudz sūdzībās, īsti jājautā, kas tad notiek mūsu likumos, ja tādas "nelegālās" firmas var pastāvēt????
NEKO NEPĒRCIET ŠAJĀ FIRMĀ UN VIENMĒR PĀRJAUTĀJIET, KUR JUMS TIKS LABOTA PRECE !!!!
Komentāri (2)
Tak ko tu čakarējies, dod iekšā patērētājos, šie ātri nolaidīs tos biznesmeņus uz zemes!
Patiesībā pirms lietot jebkādu preci, jo īpaši - ja prece ir sarežģīta elektroniska iekārta ir jāiepazīstas ar instrukciju. Ja instrukcijas nav, to parasti var atrast ražotāja mājas lapā. Vēl vienkāršāk - var sazināties ar pārdevēju un pieprasīt instrukciju. Ja visu šo izlaiž un ierīce tiek bojāta neatbilstošas lietošanas rezultātā - pārdevēja vainas nav. Šādā gadījumā arī pretīmnākšanai no tirgotāja puses nav jābūt, vienīgi ja tie vēlas nodarboties ar labdarību. Par preču izcelsmes vietu - gandrīz visi izstrādājumi tiek ražoti "lētajās", ārpus ES valstīs. Pilnīgi oficiāli. Šādas ir arī tās elektropreces kuras tirgo Tele2, LMT, Bite un visi citi. Savukārt par to, ka prece ir atbilstoša un paredzēta lietošanai Eiropas Savienības valstīs (ieskaitot Latvijas Republiku) var pārliecināties pameklējot uz preces simbolus CE (izskatās šādi: http://www.camarasfrigorificas.es/blog/el-marcado-ce-en-los-paneles-sandwich/ ) Mobilajam telefonam tas atrodas uz uzlīmes, parasti zem akumulatora, reizēm lejasdaļā vai kur citur, kā arī uz iepakojuma. Ja šāds simbols ir, satraukumam par atbilstību nav pamata. Ja nav - ir iemesls griezties PTAC un informēt ka iegādātās preces atbilstība tās lietošanai Latvijas Republikā nav skaidra. Par "oriģinālajām labošanas vietām" - diemžēl, atšķirībā no citām Eiropas valstīm Latvijas autorizētajiem servisa centriem ražotājs ekonomijas nolūkos kompensē tikai daļu no ES izplatīšanai paredzētajiem telefoniem. Par laika vilcināšanu - par cik esat minējusi arī burvju vārdiņu "iesniegums", tad domāju ka faktiski mēģinājāt ar tirgotāju (vai servisu) kašķēties. Attiecīgi, saņēmāt agumentētu (domājams) un likumīgi pamatotu "laika kavēšanu", kurš maz ticams ka pārsniegs 10.dienas. Vai firmas vadība zin vai nezin likumdošanu, viegli pārliecināties formulējot jautājumus rakstiski. Ja atbildes ir pretlikumīgas, vadoties pēc LR likumdošanas un normatīvajiem aktiem - nav jākavējas dodoties uz PTAC. Parasti šādos strīdos izrādās, ka tieši pārdevējs ir ievērojis visas likuma prasības, jo zināšanu viņiem pietiek, savukārt pircēju virza emocijas un aizvainojums, viņš nespēj objektīvi izvērtēt apstākļus.
YoYo - praksē, diemžēl, PTAC "nolaiž uz zemes" tieši patērētājus, jo jāvadās ir no likumiem un normatīvajiem aktiem, neatkarīgi no kādas puses vēlmēm.