1a.lv - www.1a.lv

Nopirku telefonu, kuram pati aizbraucu pakaļ uz Mūkusalas ielu un tur arī samaksāju. Vakarā telefonu ieslēdzu un viss likās kārtībā. No rīta telefons bija izslēdzies. Ieslēdzu iekšā un pēc apmēram 15 minūtēm viņš atkal bija izslēdzies. Tad viņu vairs ieslēgt nevarēja, ja vien nepievieno pie lādētāja (kaut gan rādīja 100% uzlādētu) . Arī pieslēgts pie lādētāja tas ātri vien izslēdzās. Nu neko. Vedu atpakaļ, kur to pieņēma, piebilstot, ka ar iphone šādi gadījumi esot ļoti reti. Vienojāmies par preces apmaiņu pret jaunu. Taču, kas mani pārsteidza - man tagad jāgaida līdz 30 dienām, kamēr varēšu saņemt kādu informāciju. Labi, saprotu, ka telefons ir jānosūta pārbaudīt utt. , bet sanāk, ka esmu samaksāJusi diezgan lielu naudu un telefona man tāpat nav un tik drīz laikam arī nebūs. Lieki piebilst, ka nedzīvoju rīgā un jau divas reizes nācās braukt uz turieni. Tagad, lasot sūdzības šeit, saprotu, ka ļoti daudziem šīs 30 dienas paiet un tāpat ziņu nekādu. Ļoti ceru savu telefonu saņemt drīz!

D

Komentāri (4)

1a.lv Pārstāvja atbilde 23.07.2014

Sveiki, Dārta. Atvainojamies, ka nācās ilgi gaidīt atbildi no servisa centra par preci. Vēlamies atzīmēt, ka mums 30 dienu laikā ir jāsniedz atbilde par preci, kas ir nodota garantijā uz servisu vai ar pieteikumu apmaiņai. 30 dienas ir maksimālais likumā noteiktais termiņš, taču vienmēr cenšamies situāciju risināt ātrāk. Ceram, ka ar telefonu viss ir kārtībā un tas vēl ilgu laiku kalpos. :)

E Eugene-- 05.08.2015

Jus ar mani ari ta izdarijat, es jo projam gaidu telefonu no garantijas jauu pagaja 3 nedelas/ pat biku jau vairak.
1a servisa centrs it ka speciali labo tehniku loti leni. vairs no 1a nepirksu neko. cuciska atieksme pret klientu.

D DagnijaSP 13.09.2017

Arī man pieredze ar 1a ir negatīva- nopirku Samsung telefonu ar dāvanu- bezmaksas apgrošināšanu, rezultātā atsūtīja ierīci, kas paredzēta Polijas tirgum (to apstiprināja apdrošināšanas kompānija Balta un Trodeks servisa centrs) un šai iekārtai Samsung apdrošināšana, kas paredzēta Baltijas valstīm, nedarbojas. Nepareizi atsūtītai iekārtai līdzi nāca lādētāja adapteris. Visu iekārtas pilnu komplektāciju aizsūtīju atpakaļ 1.a (ir foto fiksācija, kas apliecina šādu komplektāciju), kad atsūtīja man atpakaļ iekārtu, kas paredzēta Baltijas valstīm, izrādās, ka lādētāja adapteris nenāk līdzi. Sekoja ilga sarakste ar 1a, viņi paskaidroja, ka Samsung apstiprinājis, ka šai iekārtai nepienākas adarpteris. Tad rodas jautājums, kāpēc Polijas tirgum paredzēts lādētāja adapteris, bet Baltijas valstīm ne. 1a atsakās man atsūtīt šo adapteri, lai gan mani ir mānījuši.

K Kudricka 08.01.2019
Serviss

Ļoti slikts serviss, solītā piegāde ilgst jau veselu mēnesi, pasūtījām 4.decembrī bērnam dāvanu, solītie datumi par piegādi:
14.12.
28.12.
07.01
11.01
Bērns cer ka uz šiem 2019.gada Ziemassvētkiem saņemsim!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes