1a.lv un Elektronika-Serviss SIA, Helmuts Rubenis - Neadekvāta servisa sniegšana, neatbild 14 dienas. Paņem preci uz garantiju no 1a un pazūd
Tātad nopirku televizoru Philips no 1a, tam manuprāt ir defekts redzams uz ekrāna. Sazinājos ar 1a, kur mani novirzīja pie oficiālā servisa ar kuru es sazinājos. Rakstiju uz norādīto e pastu: [slēpt]@elektronika.lv
Ar mani runāja Helmuts Rubenis, kaut gan to īti par runāšanu nenosaukt. Kad jautāju detaļas par procesu, Helmuts izvairijās no jautājumiem un pārjautāja jautājumus kā "vai ir iepakojums" vairākas reizes.
To visu neaktīvo un neatbilstošo attieksmi es pacietu, atbildot viņam uz e pastu, ka man tas ir svarīgi utml. Uz ko atkal jau viņš attiecās vienaldzīgi.
Pēc tam tomēr sapakoju televizoru, sagaidīju kurjeru un atdevu to, te nu no tās reizes NEKO neesmu dzirdējusi no Helmuta. Es zvanīju, rakstīju neskaitāmus e pastus par to ka saprotu, ja ir daudz darba bet 14 dienas gaidīt NAV ADEKVĀTI par cik man pat neiedeva garantijas talona numuru, MAN NAV PILNĪGI NEKĀ un televizors ir paņemts, diez zin kur esot.
Uzrakstīju arī 1a, uz ko vēl neesmu saņēmusi atbildi. Uz doto brīdi ir 14 dienas bet te nu būs noteikti 16 jo tagad brīvdienas būs.
Rakstīšu vēl sūdzību atsevišķi uz 1a, ja nesaņemšu no viņiem atbalstu. Viens trakums, tāda sajūta itkā man būtu kādi krāpnieki nozaguši televizoru un pazuduši.
Labdien,
Paldies, ka dalijāties savā pieredzē, kaut arī tā nav bijusi pozitīva.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām autorizētā servisa vārdā. Saņēmām informāciju, ka situācija jau ir atrisināta.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē!
Pievienot komentāru