Atrisināta1a.lv - Telefona baterejas defekts
05.03.2018, plkst. 19: 55 pasūtīju jaunu telefonu no 1a.lv saita caur pastu. Telefona modelis Samsung J330F/ds Galaxy J3 Dual(2017) lte 16 gb black, viss gāja labi, tiklīdz naktī pamodos pastīties pūlksteni, un redzēju ka telefons izlādējies, uzliku lādēties. No rīta pamodos, un redzu, ka ne telefons nelādējas, ne slēdzas iekšā. Visu biju izmēģinājis. Pamēģināju citus lādētājus, citus kontaktus, citus telefonus ar oriģinālo lādētāju. Telefons nelādējas.
Labdien! Diemžēl, katram ražotājam ir savs brāķa procents, no tā pilnīgi nevar izvairīties. Sazinājāmies ar Jums telefoniski, un vienojāmies par situācijas risinājumu. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (2)
Un jēga rakstīt sūdzību? Ja brāķis nes atpakaļ, ir taču garantija!
1a.lv taču neražoja to telefonu. Nes uz garantiju un kad pēc divu mēnešu marinēšanas, solījumiem atzvanīt, atrakstīt, tev beidzot paziņos, ka tas nav garantijas gadījums, jo uz ierīces zem mikroskopa ir ticis konstatēts fizisks mikro bojājums un vispār tu esi lādējis ar nesertificētu elektrību, tad gan varēsi droši rakstīt sūdzības par 1a.lv un servisa kantori.