Atrisināta1a.lv - Sūdzība par 1a.lv un garantijas apkopi
Informācija sabiedrībai par manu pieredzi ar 1a.lv.
Esmu arī sazinājies ar Eiropas Patērētāju informēšanas centru un iesniedzis tam sūdzību par 1a.lv kopā ar visu nepieciešamo dokumentāciju.
Problēmas brīvs apraksts —
14. septembrī (šī visa lieta joprojām nav atrisināta. Pagājuši vairāk kā 2 mēneši) iesniedzu preci garantijas apkopei, jo preces sildelements dedzina iepakojumā caurumus. Ilgi nesaņēmu nekādu konkrētu informāciju par preces garantijas apkopes statusu vai diagnostikas slēdzienu. Preces garantijas apkopes pieņemšanas akta Nr. ir RMA-2316517-1.
Vairākkārt sazinājos ar 1a.lv Klientu atbalsta nodaļas konsultantiem un katreiz saņēmu citādu, nekonkrētu informāciju. Rakstīju uz 1a.lv e-pasta adresi [slēpt]@1a.lv un saņēmu atbildi, kurā solīts manu ziņu nodot atbildīgajai Servisa nodaļai, bet nekādu turpmāku informāciju ne no viena nesaņemu.
Atbildot uz manu zvanu, 1a konsultants telefoniski ieminējās, ka 'gaidot detaļu', bet uz to, cik aptuveni ilgi jāgaida nezinot. Teica, ka esot atsūtīts man e-pasts informējot, ka varu izvēlēties saņemt atpakaļ naudu, bet tādu e-pastu neesmu saņēmis (nav arī pie spama). Pēc maniem informācijas lūgumiem 1a.lv konsultanti divreiz solīja atzvanīt un sniegt informāciju. Abas reizes neviens nepiezvanīja (pēdējo reizi solīja zvanīt 10.11.2020);
Pagājušajā nedēļā, 12. novembrī, saņēmu pavadzīmi, kurā norādīts, ka preces summa tikšot atmaksāta, bet nauda kontā joprojām nav ieskaitīta.
Atkārtoti zvanīju uz 1a.lv, teica, ka nedēļas laikā atmaksāšot. Nupat arī atsūtīja e-pastu "Nauda atmaksa tiks veikta uz Jūsu kontu 7 darba dienu laikā."
Visa iepriekšējā pieredze liek apšaubīt, vai un kā tiek ievēroti saprātīgi termiņi. Informēšu tepat vai un kad naudiņu atmaksās.
Labdien,
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju, ka garantijas serviss ieilga.
Situācija ir atrisināta un naudas atmaksa ir izmaksāta uz Jūsu norēķinu kontu.
Ceram uz pozitīvu sadarbību arī turpmāk.
Pievienot komentāru