www.sudzibas.lv 1a.lv Sūdzība par 1a.lv un garantijas apkopi

Atrisināta1a.lv - Sūdzība par 1a.lv un garantijas apkopi

Informācija sabiedrībai par manu pieredzi ar 1a.lv.

Esmu arī sazinājies ar Eiropas Patērētāju informēšanas centru un iesniedzis tam sūdzību par 1a.lv kopā ar visu nepieciešamo dokumentāciju.

Problēmas brīvs apraksts —

14. septembrī (šī visa lieta joprojām nav atrisināta. Pagājuši vairāk kā 2 mēneši) iesniedzu preci garantijas apkopei, jo preces sildelements dedzina iepakojumā caurumus. Ilgi nesaņēmu nekādu konkrētu informāciju par preces garantijas apkopes statusu vai diagnostikas slēdzienu. Preces garantijas apkopes pieņemšanas akta Nr. ir RMA-2316517-1.

Vairākkārt sazinājos ar 1a.lv Klientu atbalsta nodaļas konsultantiem un katreiz saņēmu citādu, nekonkrētu informāciju. Rakstīju uz 1a.lv e-pasta adresi [slēpt]@1a.lv un saņēmu atbildi, kurā solīts manu ziņu nodot atbildīgajai Servisa nodaļai, bet nekādu turpmāku informāciju ne no viena nesaņemu.

Atbildot uz manu zvanu, 1a konsultants telefoniski ieminējās, ka 'gaidot detaļu', bet uz to, cik aptuveni ilgi jāgaida nezinot. Teica, ka esot atsūtīts man e-pasts informējot, ka varu izvēlēties saņemt atpakaļ naudu, bet tādu e-pastu neesmu saņēmis (nav arī pie spama). Pēc maniem informācijas lūgumiem 1a.lv konsultanti divreiz solīja atzvanīt un sniegt informāciju. Abas reizes neviens nepiezvanīja (pēdējo reizi solīja zvanīt 10.11.2020);

Pagājušajā nedēļā, 12. novembrī, saņēmu pavadzīmi, kurā norādīts, ka preces summa tikšot atmaksāta, bet nauda kontā joprojām nav ieskaitīta.

Atkārtoti zvanīju uz 1a.lv, teica, ka nedēļas laikā atmaksāšot. Nupat arī atsūtīja e-pastu "Nauda atmaksa tiks veikta uz Jūsu kontu 7 darba dienu laikā."

Visa iepriekšējā pieredze liek apšaubīt, vai un kā tiek ievēroti saprātīgi termiņi. Informēšu tepat vai un kad naudiņu atmaksās.

19.11.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 20.11.2020

Labdien,
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju, ka garantijas serviss ieilga.
Situācija ir atrisināta un naudas atmaksa ir izmaksāta uz Jūsu norēķinu kontu.
Ceram uz pozitīvu sadarbību arī turpmāk.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Kārlis B. 24.11.2020

Naudu uzņēmums atmaksāja 20.11.2020.

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes