www.sudzibas.lv 1a.lv Slikts serviss un briesmīga attieksme

Atrisināta1a.lv - Slikts serviss un briesmīga attieksme

20.05.2019 pasūtīju no 1a.lv Manta Žiroskūteri (Manta Smart Balance Board Viper Msb001) , pēc 3 dienām tas salūza, viena riepa nekontrolēti te griežas te negriežas. 25.05.2019 to nodevu 1a.lv garantijas remontā un kopš tā laika sākās problēmas! Prece joprojām ir ražotāju servisā (tā apgalvo 1a.lv) , kad tā būs salabota - neviens pateikt nevar! Nu jau tūlīt rudens - bērns aizies uz skolu un no visa prieka pabraukāties tāds čiks uz 2dienām vien sanāca un tas viss par 151 eur: (. Kad rakstīju iesniegumu un lūdzu samainīt preci pret ejošu vai atgriezt naudu neviens pat nepapūlās uz to atbildēt. Kad zvanu operatoriem lūdzu paskaidrot kā rīkoties tālāk un risināt šo situāciju - operatore atbild - rakstiet iesniegumu - kaut uz iepriekšējo neviens neatbild! Kādreiz 1a.lv bija normāls kantoris, bet tagad kopš to pārpirka leiši, tas ir kļuvis par drausmīgu parodiju! Nevienam neiesaku šeit iepirkties - paveiksies ja viss būs ok, ja nē, tad ielidosiet tāpat kā es: (visā stāstā skumjākais ir tas kad žiro skūteris bija pirkts par bērna krātu naudu, vasara pagājusi, naudas nav un žiroskūtera arī nav! Paldies 1a.lv un lietuviešu braļukām!

19.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 20.08.2019

Labdien,
Nodotā prece šobrīd ir autorizētā servisa centrā.
Darīsim visu iespējamo, lai atrisinātu šo situāciju, pēc iespējas ātrāk. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju, ka garantijas serviss ir ieildzis.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 15.10.2019

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 15.10.2019

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

A

Komentāri (2)

K Kassandra 19.08.2019

Kādam jābūt, lai pirktu kaut ko tādu kā skūteris šajā veikalā. Nu, paši vainīgi.

I Inese Vevere 04.10.2019

pilnīgi piekrītu! 3.jūlijā pasūtīju ledusskapi. atnāca buktēts. pagājuši jau vairāk kā 3 mēneši- mums nav atgriezta ne nauda, ne arī ledusskapis, kaut paši atzinuši, ka pretenzija pamatota. Pastāvīgi iepirkos šajā veikalā jau 8 gadus, diemžēl tieši pēdējā gada laikā attieksme kļuvusi katastrofāla. Tikai uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes