1a.lv - Slikts serviss, piegādes problēmas, nevaru izņemt savu preci
Pasūtīju preci 04.04. Ar plānoto piegādi pēc nedēļas, kas būtu 12.04. Sazinoties ar klientu servisu 09.04. Man tiek solīts preci saņemt 12.04. , kas protams nenotika. Zvanīju 13.04. , solīja saņemšanu līdz nedēļas beigām. Zvanīju 15.04. , prece sapakota, gaida kurjeru, šodien tiks izsūtīts, zvanīju 16.04. Pirmajā reizē - noskaidrošu, atzvanīšu (loģiski neatzvanīja) , otro reizi zvanīju - pasūtījums sapakots, kurjers vakar nepaņēma, šodien paņems, pirmdien būs. Šodien, pirmdienā, 19.04. Precei iedots izsekošanas numuriņš, drīzumā tiks nodots kurjeram, neko vairāk nevar pateikt, sapakotā prece gaida kurjeru, kad tiks nodots nezin, kāpēc kurjers neņem pasūtījumu - nezin. Teicu, ka pati atbraukšu pasūtījumam pakaļ, bet to izdarīt nevaru, saņemšanas veidu mainīt nevar! Prasīju numur, kam pati varu piezvanīt un noskaidrot, ja jau viņi neko nezin - nav tāda numura. Solīja piezvanīt Dpd, pēc laika atzvanīja - ceturtdien, piektdien solās būt, un jau atkal - apsolīt nevar! Kurš var? Kāpēc es pati nevaru izņemt jau sen apmaksāto un sapakoto sūtījumu? Šī noteikti ir pēdējā reize, kad šeit iepērkos un jums iesaku - ja prece vajadzīga laicīgi - negaidiet to, nesūtiet! Ja preci gatavi gaidīt līdz nākošajiem ziemassvētkiem - lūdzu!
Lieki piebilst, ka mājaslapas informācijā par savu pasūtījumu redzu, ka nodots kurjeram jau nedēļu, izņemšanas datums - 12.04.
Labdien,
Saistībā ar lielo apjoma pieaugumu piegādēm, piegādes dienestam sūtījumu pārkraušana prasa vairāk laika.
Iespēju robežās piegādes dienests cenšas darīt visu, kas viņu spēkos, lai sūtījumus ātrāk nogādātu saņēmējiem.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Pievienot komentāru