1a.lv - Slikts serviss, neprecīza piegades informācija
Iegādājos 1a ledusskapi un veļas mašīnu sakarā ar pārvakšanos jaunajā dzīves vietā. Piegādes datums vairākkārt mainīt, nav saņemta atbilde uz e-pastu un mainot pasūtījuma piegades datumu par to neesmu informēts.
Subjektīvais secinājums - kantoris ar zemām cenām un tik pat zemu orientaciju uz klientu servisu. Visi darbinieki, izņemot vienu telefona operātoru neizradīja empātiju un vēlmi risinat problēmu.
Sīkāks izklāsts zemāk:
pasūtījums veikts 29.03.2019, piegades datums noteikts 01.04.2019. Pēc tam mainījies uz 04.04.2019, jo piegādātājs ir aizkavejies ar piegadi.
Saņemot info par piegades datuma izmaiņām nosūtīju e-pastu, lai precizētu, vai datums netiks mainīts vēlreiz un saprast, kā rīkoties tālāk. E-pastu nosūtīju 25.03.2019 (1a darbinieks) , atbildi laicīgi nesaņēmu laicīgi - pēc vairāk kā piecu darba dienu klusēšanas saņēmu atbildi (02.04.2019) . Vēstulē teikts ka piegādes datums ir 03.04.2019, tai pat laikā mainījies arī piegādes datums sistēmā uz 03.04.2019.
No rīta 03.04.2019 nesaņemot sms no dpd, tāpēc zvanīju uz 1a telefonu 67 428 800. Tur man tika paziņots ka piegādes datums atkal mainījies. Nekādus paziņojumus par piegādes datuma izmaiņām e-pastā vai vais sistēmā nesaņēmu. Operatore jūlija no 1a lakoniski atvainojās un jaunu piegādes datumu nenosauca un situācijas risinajumu nepiedāvāja. Uz lūgumu reģistrēt pretenziju par saziņas kvalitāti, viņa to darīt attiecās un piedāvāja sūtīt to uz [slēpt]@1a.lv.
Atkārtoti zvanot uz 1a telefonu 67 428 800 man izdevas noskaidrot, ka apmēram 20 minūtes pec mana iepriekšējā zvana tika reģistrēta dpd paka, kas liek domāt par vienkāršu "aizmāršību".
Nosūtot pretenziju uz [slēpt]@1a.lv ar īsu aprakstu un lūgumu, lai man atzvana kāds par kvalitāti vai procesiem atbildīgais, man atrakstīja, lai zvanu uz telefonu 67 428 800. Līdz ar to 1a praktiski nenodrošina iespēju klientiem viekt atgriezenisko saikni.
Labdien,
Preču saņemšanas laikus koordinējam ar sadarbības partneriem un arī preču piegādes dienestiem, diemžēl mēdz būt situācijas, kad preces no piegādātāja kavējas dažādu no mums neatkarīgu apstākļu dēļ. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti. Jūsu pasūtījums ir nodots piegādes dienestam un plānotais saņemšanas datums 4.03.2019.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
1A, Jūsu komentārs kārtejo reizi liecina par neidziļināšanos problēmā.
Nav strīds, ka jums ir sadarbības partneri un DPD izvadā preces vai piegades laiki mainās. Ja būtu lasījusi komentaru pēc būtības, tur atrastu trīs problēmas.
(1) darbinieki neatbild uz e-pastiem, manā gadījumā netika sniegta atbilde veselu nedēļu.
(2) Piegādes datums mainīts piegādes dienā, iepriekšējā diena sazvanoties ar 1a un saņemot piegades apstiprinājumu.
(3) Nav iespejams nodot ziņu atbildīgajam darbiniekam - visur rakstveidā notiekt futbols - info @1a.lv, šajā portalā un pa telefonu 67 428 800.
Problēma nav atrisināta!
Komentāri (2)
Labdien vācam cilvēkus kuri ir arī tika krāpti. Mes gribam iesūdzēt viņus tiesā ludzu sazinieties ja jums interese uz [slēpt]@inbox.lv
Заказала товар 15 числа с доставкой омнива на 18 число. 17-ого звонит консультант и говорит что мой товар не влезает по размерам и по этому могут предложить доставить dpd paku bode... тоже 18 числа! Звоню уточнить 18 числа когда точно будет, так как в эмаиле планируемое время получения я увидела 19! Консультант сказал что да будет 19. Я возмутилась.. так как расчитывала уже на 18. А 19 красный день календаря и 4 выходных... в итоге 19 тоже ничего не пришло! Могли предупредить и я бы приехала за товаром сама! 2-ой раз заказываю тут и 2ой раз подстава с доставкой! Подумайте 10 раз прежде чем заказывать тут