1a.lv - slikts serviss, naudu neatgriež
Labdien,
20. Maijā mes saņēmām preci no 1a.lv, attaisot iepakojumu (prece bija aptīta pārtikas plēvē) - bērnu krēslu, konstatējām, ka krēslam auduma vīle ir atplīsusi. 26. Maijā atgriezām 1a.lv iegādātu bērnu krēslu, jo tas bija bojāts, iepriekš nebija laiks, bet 20. Maija vakarā uzreiz paziņojām to 1a.lv, ka prece ir bojāta. Mums solīja, ka 14 dienu laikā par prece tiks paziņots lēmums. Kā redzams 1a.lv lapā, ka 14 dienu laikā tiek atgriezta nauda par atgriezto vai bojāto preci. Kopš 26. Maija ir pagājis vairāk kā 14 dienas. Un kā redzams 1a.lv vēstules viņi nemaz netaisās nemaz ievērot to. Naudu nemaz neesmu saņēmusi.
Ac,
j.
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Sveicināti,
Brīnos, ka Jums ir kāda interese. Aizsūtīju 101 reizi informāciju uz norādīto epastu.
AC,
J
Pēc 101 sūdzības, 101 vēstules nauda tika atgriezta. Bet drausmīgs serviss, vairāk tur neiepirkšos. Naudu gan negribēja ilgi atdot. Ļoti, ļoti vīlusies šajā veikalā, mana ģimene vairs te neko nepirks.
Komentāri (5)
Jus jau to kreslu sagriezat vel gribat lai 1a ari jusu naudu sagriež, ko?
Ļoti loģisks komentārs! Tā tik turpināt.
atgriezt var udens kranu nevis preci!
Šeit ir desmitiem sūdzību par 1a.lv. Diemžēl, katrs domā, ka ar viņu jau viss būs kārtībā. Bet nav.
Nezinu kādam ir jābūt mazohistam, lai lasot šos desmitus negatīvo komentāru tomēr iepirktos šinī vietnē. Nu tiešam!
mulkjibas, tas sudzibu skaits ir absoluti neliels procentuali, dazi neveiksminieki un liela dalja pa dzivi vini tadi ir. Turklat tik dazhi procenti.
Lielajos veikalos visos var droshi iepirkties protams ja galva ir uz pleciem, ja nav tad pat baznica pa purnu var dabut.