Atrisināta1a.lv - Slikts serviss | naudas neatgriešana
Internetveikalā tika pasūtīts gludināmais dēlis (pēc apraksta un attēliem, tas bija Pelēkais no Karcher SI 4 Iron Kit), bet piegādāts tika Dzeltenais no Karcher SI 4 EasyFix IRON. Uzrakstīju par problēmu, kur man piedāvāja preci paturēt un iedot 20eur "atlaidi" (prece maksā 258,79). Protams, nepiekritu un preci atgriezu atpakaļ. Solīja naudu atgriezt 14 dienu laikā. Protams, nekas nav atgriezts atpakaļ, nemaz nerunājot, ka samaksāju kurjeram par piegādi, kas man nebija vajadzīga un izmaksām, kas bija, lai nogādātu gludināmo dēli klientu apkalpošanas centrā. Uzrakstīju viņiem e-pastu, gaidu atbildi līdz rītam. Lasot citas sūdzības, neplānoju auklēties un uzreiz griezties arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
Labdien, Laura!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju.
Informācija par naudas atmaksu ir nodota grāmatvedībai.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē!
Pēc e-pasta aun zvana, kurā paudi intormāciju, ka man nav laika skaidroties un sūtīšu info uz PTAC (un tā arī būtu darījusi, iesniegums bija uzrakstīts, atlika vien nosūtīt) 18 dienas pēc preces agriešans nauda atskaitīta.
Paldies 1a.lv. Joprojām, ja nav nekādu problēmu un nav nepieciešams klientu centrs 1a.lv ir pieklājīgs veikals, bet tiklīdz vajadzīga konsultācija (un tas ir bieži) ir problēmas.
Komentāri (1)
Tā kā firma ir Lietuvas, mocību būs daudz.
Pats pāgāju caur PTAC ar 1a.lv
Būs Jums jāsagatavo daudz dokumentu, jo viņi sūtīs kollēģiem uz Lietuvas PTAC'u... ;)
Veiksmi!