Atrisināta1a.lv - Slikts serviss
05.11. Vakarā veicu pasūtījumu. Norādīts tuvākais saņemšanas datums bija 08.11.
11.11. Informācija nebija atjaunojusies - joprojām norādīts, ka plānotais pasūtījuma saņemšanas laiks: 08.11. , tātad paciņa vēl nav gatava un izņemt to nevaru. Plkst. 11: 30 zvans 1a ofisam, meitene atbild, ka pārzvanīs. 2h laikā nekāda zvana nav, zvanu vēlreiz, uz ko man tā pati darbiniece uzbrūkošā tonī atbild, ka diena tak nav beigusies, līdz darba dienas beigām atzvanīšot! Tas nozīmē, ka arī 11.11. Nav reāli paciņu saņemt, ja nav zināms kur tā ir. Lieki piebilst, ka neviens man neatzvanīja.
12.11. Rīts, zvans 1a - atbild jau cita darbiniece, un stāsts pilnīgi tāds pats - atzvanīs līdz darba dienas beigām.
Kāda jēga norādīt piegādes laiku, ja tas netiek ievērtos? ! Jebkuram pircējam svarīgākie ir 2 faktori - cena un piegāde. Šim uzņēmumam piegāde ir zem katras kritikas.
Labdien,
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju un sagādātām neērtībām.
Diemžēl, viena no pasūtītajām precēm tika saņemta bojāta un tika pasūtīta jauna.
Pasūtījums bija gatavs saņemšanai 12.11.2019.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru