Atrisināta1a.lv - Slikts serviss
Sveiki,
Pasūtot savu pēdējo preci radās problēma - tā beidzās noliktavā , līdz ar to Jūs centāties ar mani sazināties. Sākumā viss kārtībā , pastāstīja, ka jums šī prece nav pieejama un man jāizvēlas cita no linka, ko viņa man sutijusi ar tuvākajiem līdziniekiem vai pasūtījums jāatceļ. Norādīju, ka ejot uz viņas linku vienkārši tieku aizvests uz portatīvo datoru sadaļu, viņa teica, ka man neesot taisnība, viss esot kārtībā. Pamēģinot vēlreiz un nonākot pie tā paša rezultàra attieksme tikai pasliktinājās. Norunājām, ka es pats apskatīšos un padošu ziņu, , bet tūlīt pēc zvana man atnāk e-pasts , ka prece, ko sākotnēji pasūtīju ir apstiprināta un to drīz saņemšu. Tālāk mēģināju turpināt šo situāciju risināt e-pastā, ko pievienoju pielikumā.
Kopumā ļoti neprofesionāls un ietiepīgs serviss, konsultante nepieklājîga un tāda nekāda, jo situāciju izskaidrot viņa nevarēja. Pēc preces maiņas arī nesaņemu nekādu paziņojumu par to vai apstiprinājumu , kā arī informācijas par to, kas notiek ar preces vērtības izmaiņām un naudu, ko esmu jums parskaitijis (sākotnējā prece bija par 20 EUR dārgāka kā tagadējā) informācijas nav.
Kopumā jūtos kā tumsā.
Nekad ar Jums nav bijušas problēmas , ceru arī šo noskaidrot līdz galam un , ka šādas lietas neatkārtosies. Tomēr elementāri pret klientu izturēties pieklājīgi un sniegt viņam visu vajadzīgo informāciju.
Labdien,
Diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece var beigties piegādātāja noliktavā. Nekādā gadījumā nemaldinām klientus! Par preces neesamību informējām, tiklīdz saņēmām informāciju no piegādātāja. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru