1a.lv - Slikts serviss
2018. Gada 09. Janvārī no šī tā sauktā lielākā internetveikala, saņēmu datoru Acer, nepilnus eur 800 vērtībā. Par datoru tika veikta priekšapmaksa. Jau no pirmajām dienām konstatēju problēmas, dators netur slodzi, pat atrodoties pie strāvas redzams, ka sēstas baterija un zūd jauda. Tāpat bija problēmas ar vienu eņģi tā kā nedzīvoju Rīgā tad tiku sazinājies ar veikalu, kur paskaidroja, ka jāved prece pie viņiem. Apmēram tā viņu doma tāda"esi mierīgs nestreso" redzot to, ka vairs nav iespējams strādāt ar datoru. Oktobrī aizvedu uz servisu. Un tad uzzināju kas ir problēmas. Saņemot datoru atpakaļ, bija nomainīts barošanas bloks, bet dators nestrādāja kā pienākas, zuda jauda un atpakaļ uz servisu aizvedu, pagāja mēnesis klusums, uzrakstīju elektroniski vēstuli, ka atsakos no datora un vēlos saņem naudu atpakaļ. Atbildes nav vēl šodien, beidzot datoru atdeva, samainīta pamatplatte, eņģes, baterija, kaut gan pirmo reizi nekonstatēja baterijas vainu. Protams dators atkal neiet jauda kā zuda tā zūd. Atgriezu datoru atpakaļ, jau trešo reizi. Solīja sūtīt uz autorizētu servisu, kaut kur ārpus lv. Lūdzu atgriezt naudu. Jau 2019 gada februāra sākumā piezvana. Dators bijis Polijā servisā, saņemts atzinums, ka viss ir kārtībā. Atzinums poļu valodā. Varēšu saņemt. Biju jau sazinājies ar Ptac un uzrakstīju pretenziju. Ierados pēc sava datora, viss esot bijis kārtībā iedevu savu pretenziju, meitene dusmīga, kas tas tāds, bet pieņēma un pat parakstījās par saņemšanu. Iedeva arī servisa atzinumu poļu valodā. Nikni noteica ka viņai nav jātulko. Datoru atstāju veikalā ar cerību saņemt savu naudiņu un atbildi uz pretenziju. Pa šo laiku esmu spiests īrēt datoru. Uzrakstīju sūdzību Ptac. Tagad gaidu atbildi ko šie lems. Rīt jāsauc bez tabu, šīm bardakam jāpieliek punkts. Palasot sūdzības ir tādas aizdomas, ka tiek tirgotas lietotas preces uzdodot tās par jaunām. Arī tās pārstāvja atbildes ir vienādas, robots laikam raksta. Tā bija pirmā un pēdējā reize kad iepirkos šajā humpalniekā.
Labdien,
Autorizētais servisa centrs sniedza atzinumu, ka precei defekts nav konstatēts un ir darba kārtībā. Dators ir gatavs saņemšanai no 05.02.2019. Preci var saņemt servisa centrā vai varam izsūtīt uz Jums tuvāko klientu centru K Senukai. Lūgums šo informāciju atsūtīt uz e pastu: [email protected].
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Nez kur ir tas atzinums? Tas teksts poļu valodā, ka Jūs esat preci nosūtījuši bez iepakojuma? Ir testēti vairāki datori, un nevienam nav konstatēta šāda vaina, kā tam brāķim ko Jūs cenšaties man iesmērēt. Esmu jau divas reizes atteicies no šī klama un lūdzu atgriezt samaksāto naudu
Pievienot komentāru