Atrisināta1a.lv - Slikts serviss
Pasūtīju smaržas . Tā kā pirku kā dāvanu, tad norādīju, ka pasūtījumu vēlos saņemt nākamajā dienā un atbilstoši par to samaksāju.Nākamajā dienā saņemu sms,ka smaržas saņemšu sazin kad, iespējams rīt,jo pakomāts pārpildīts. Nolēmu pazvanīt un painteresēties, kā 1a var labot šo situāciju.Zvanot, veikals necentās risināt situāciju, bet vienkārši pateica, ka neko nevar darīt un būs jāgaida.Es piedāvāju, ka var ievest man darbā pienorādītā pakomāta, vai atvest uz jebkuru citu, viņu atbilde nemainīgi, ka šodien es neko nedabūšu! Uz Dzimšanas dienu nācās iet ar steigšus pirktu dāvanu un ar sabojātu garstāvokli Paldies 1a! Draudmīgs serviss!
Paildus vēlētos pievienot jautājumu 1a.lv, kad viņi taisās atgriezt naudu par preci, tā kā telefoniski no tās atteicos un ar konsultantu tika runāts , ka nauda tiks atgriezta!
Labdien, diemžēl, ir gadījumi, kad sadarbības partneriem, klientu izvēlētie pakomāti ir pieprasītakie konkrētā lokācijā, tāpēc arī pārpildīti kā, piemēram, Jūsu izvēlētais Rīga, Stacijas laukums 2 (Pasta Stacija TC Origo).
Telefoniski piedāvajām saņemt sūtījumu uz nākamo darba dienu citā piegādes punktā, no tā Jūs atteicāties un pasūtījumu atcēlāt. Nauda par sūtījumu tiek atgriezta no 1 - 2 darba dienām, kad sūtījums tiks atgriezts mums atpakaļ no piegādes dienesta.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Atgādinu Jums, ka man bija jādodas uz svētkiem un es maksāju lielāku summu, lai saņemtu paku norādītajā doenā! Risinājums, ka man jāsaņem citā dienā un citā pakomātā nav risinājums! Tad kāpēc man bija jāmaksā dārgāk, ja varēju tajā dienā pakalpojumu saņemt lētāk? Ja Jūs esat sniedzis šādu pakalpojumu, par kuru es samaksāju, tad Jums bija jāmeklē risinājums, lai saņemu tajā pašā dienā. Es par to Jums maksāju naudu.
Vēl aizvien gaidu naudu no Jums! Augstāk minējāt, ka naudu saņemšu 1-2 darba dienu laikā, bet nu pagājušas jau piecas? Vai tiešām man būtu jāraksta vēl vienu sūdzību, lai dabūtu naudu? Es saprotu, ka Jums var būt problēmas ar pārskaitījumu, bet tad kāpēc Jūs atkal apsolat to, ko nevarat izpildīt? Jūsuprāt, cilvēki nerēķinās ar savu budžetu?!
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (6)
Tu nevari samaksāt vairāk, lai piegādā atrāk. Tu pārskaiti naudu par preci un par piegādi. Piegāde tiek veikta maksimāli ātri, nevajag iedomāties, ka viņi var piegādāt cik ātri tu gribi, viņi to dara pēc iespējas ātrāk nevis , kad kādam iegribās saņemt preci. 1a.lv ir labs internetveikals ar teicamu servisu, tapec beidziet iedomāties, ka viss notiek tikai pēc jūsu prāta.
Ja esat pamanījis, tad ir iespēja izvēlēties konkrētu dienu , kad prece tiek piegādāta un atkarībā no preces izvēlētā veida samaksat atbilstošo summu. Man ir prieks, ka Jums ar to nav bijušas problēmas, taču man tā nav pirmā reize , kad gaidu pasūtījumu ilgāk nekā norādīts. Ar citiem internetveikaliem nekad nav bijušas šādas problēmas , bet ar šo ir. Neviens neko neiedomājās,bet gan atbilstoši norādēm pasūtījuma laikā gaida to, par ko samaksā.
Tu mulkis esi, var pemaksajot izveleties noteiktu dienu pat laiku citas vietas var izveleties! Nezini neplurksti
Nedabūsi vienmēr ko gribi tāda dzīve!
Man atnaca smarzas bez caurspidiga iepakojuma. Atverot valja smarzas ir ieliktas otradi. Pec smarzas nav istas
Lasīju Jūsu sūdzību! Cik esmu informēta no cilvēkiem, kuri strādāja ar smaržām, tad JEBKURĀM smaržām ir iepakojums. Arī pati neesmu pirkusi nevienas smaržas bez iepakojuma. Tiešām brīnos par situāciju!