www.sudzibas.lv 1a.lv slikts serviss

Atrisināta1a.lv - slikts serviss

ĻOTI,ĻOTI slikts serviss. Savu JBL XTREME gaidu jau 2 mēnešus.Veikals nezin, kad atnāks tumba. Līdz ar to es pazvaniju uz patērētāju aizsardzības dienestu, kur man ļoti labi pastāstija kādas man ir tiesības. Tā ir necieņa pret pircēju. Gandrīz katru dienu zvanu un interesējos, kad atnāks mana prece, bet katru reizi mainās atbilde. Veikals nevar konkrēti pateikt, kad būs prece.

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 04.10.2018

Labdien, 
Sazinājāmies ar Jums e pastā un situāciju izskaidrojām.
Atvainojamies, ka sagādājām neērtības ar tik ilgu situācijas risināšanu.
Parasti līdzīga veida situācijas tiek risinātas ātrāk, bet šajā gadījumā mūs pievīla piegādātāja servisa centrs, kas ilgi nedeva atbildi par preci.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Darja 26 06.11.2018

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes