1a.lv - Slikts serviss
Pasūtīju kartidžus printerim- melno un krāsaino, rakstīts, ka piegāde ātra, laba un tamlīdzīgi. Bet nāca stabili nedēļu, bet tas vēl nekas, to pieciestu. Atnāca un konstatēju, ka melnā krāsa neiet. Vai nu brāķis vai nav iekšā krāsas. Krāsainajai nebija ne vainas, uzreiz aizgāja. Tad zvanīju uz 1a, sākumā atbildēja ātri un tiklīdz sāka meklēt manu pasūtījuma veidlapu, saruna pārtrūka... nu neko, zvanīju otrreiz, apskaidroju situāciju un man piedāvāja 3 variantus. Brāķēto preci ar veidlapu pluss iesniegumu atsūtīt ar ekspress pastu 2. Braukt pašai no Cesvaines uz Rīgu ar pirkšanas veidlapu un 3. Likties mierā, jo abi varianti dārgi... nu neko, nemetu plinti krūmos un aizsūtīju brāli. Tad tik sākās jautrība. Izrādās 1a operators piemirsa vienu svarīgu lietu pateikt- prece jāsamaina 14 darba dienu laikā, bet man teica, ka jebkurā laikā... tas tā.. tagad tas kartidž ir nosūtīts uz ekspertīzi un, ja ar viņu viss kārtībā, tad no manis noplēsīs atkal 30 eiro... lieki piebilst, ka patērētājiem praktiski 99procentos nav taisnība. Par kartidžiem samaksāju kopā 26 eiro pluss 2 eiro pasta izdevumi. Man tā ir pietiekami liela summa, lai es vairs no šī iveikala neko nesūtītu! Un iesaku izvērtēt savu preci, ko pārdodat saviem klientiem. Jo es neesmu apmierināta ar kvalitāti pret tādu cenu! Tomēr tas ir klientu laiks un nauda! Tagad tik jāgaida rezultāti, par ko ATKAL nāksies masāt MAN!
Sveiki. Atgriezt preci uz defekta pamata varējāt arī ar Latvijas Pasta Express piegādes starpniecību, pievienojot klāt čeku par transportēšanas izdevumiem, lai mēs tos atmaksājam Jums. Preci sūtam vairumtirgotājam uz pārbaudi ar maiņas pieteikumu, jo preces maiņa iespējama tikai, kad precei tiek oficiāli konstatēts defekts. Pašlaik saņēmām apstiprinājumu no vairumtirgotāja, ka prece būs apmainīta, un tiklīdz to saņemsim atpakaļ, ar Jums sazināsimies un vienosimies par preces saņemšanu. Atvainojamies par sagādātām neērtībām.
Pievienot komentāru