1a.lv - Slikts serviss
Šodien tika veikts ledusskapja pasūtījums caur 1a.lv, ar norādi ka šī prece ir tūlītēji pieejama K Senukai veiklā, un esot pat divi gabali. Veikala nodaļā kur izsniec caur internetu pasūtītās preces, darbiniekiem šāda pasūtījums pēc laika neuzradās! Tiek sazvanīts klientu apkalpošanas centrs - kur darbiniece nu nekādi nespēj ne veikt pasūtījuma noformēšanu, ne iespējams nezin kur atrodas kompjūterā entera poga vai kāda cita opcija datorsistēmā, lai tomēr tiktu klients apkalpots, vadoties pēc tā ka dzīvojam 21. Gs. Un lietas tiek reklamētas ar tādu pārliecību ka dzīvē šādi viss notiek ātrāk! Tikai dzīvē viss sanāk savādāk! 1a.lv darbinieces atruna ir - ka pasūtījums tiks kartotstikai nakamajā datumā!. Tā ka darbiniecei nav iespējams ieskaidrot internētā prieksrocības - notiek viss ātri un efektīgi - pasūtījums telefonisko tiekatteikts, un ledusskapi ejam pirkt veikalā citā noformējumā, pa taisno... Un galvenais tas izrādījās ātrāk... Ale, luja... Tad man pēc stundas atnāk ziņa ka jūsu pasūtījums ir noformēts!... Kāds brīnums... Darbiniece iemācījās nospiest enter pogu. Bet padies, man ledusskpis ir mājās citā veidā!... Tad rodas jautājums, kur tad izpalika tās nākamās dienas noformēšana? ... Tagad visiem saviem paziņām, draugiem, un citiem rekamēšu šīs firmas nekpompetenci, kvalitātes trūkumu klientu apkalpošanas sfērā, un ieteikšu boikotēts šo mājas lapu un nepasūtīt caur viņu preces... Lai jums bizness izbeidzas!
Komentāri (1)
Jūs aizbraucat pēc pasūtījuma nesagaidot ziņu ,ka pasūtījums ir gatavs ?
Un tad atbraucat skalot visiem smadzenes ? 😂