1a.lv - Serviss
Laiki, kad 1a vispirms sazinājās ar klientu par preces esamību noliktavā un pēc tam sūtot rēķinu, bija daudz labāki un ērtāki. Tagad naudas aizturēšana un atbildes "Noliktavā preces šobrīd nav", "Vairumtirgotāji, saka, ka tāda prece neesot gaidīta" un tt.. Ļoti nepatīkama sajūta, it kā apzaga, par pasakot, ka atgriezīs naudu trīs dienu laikā. Redzēsim, pagaidām, man par šo veikalu ir vairāk nekā negatīva atsauksme. Bija daudz un daudz labāka, bet kā arī teicu, nav labākā tā pārmaiņa.
Sveiki, Vjačeslav. Pasūtījuma noformēšanas brīdī prece bija pieejama vairumtirgotājiem noliktavā, tāpēc Jums nosūtījām rēķinu un pēc apmaksas saņemšanas to pasūtījām, bet diemžēl vēlāk saņēmām no vairumtirgotāja informāciju, ka prece ir beigusies. Par to Jūs arī informējām un piedāvājām izskatīt alternatīvas, tomēr atteicāties. Atvainojamies par radušos situāciju un sagādātām neērtībām.
Pievienot komentāru