Atrisināta1a.lv - Šausmīga un bēdīga situācija ar 1a.lv garantiju servisu!
Vienmēr pasūtīju preces no 1a.lv internetveikala. Kamēr nesaskāros ar šādu situāciju: 30. 04.2020. Pasūtīju sievai dāvanu - xaiomi mobīlo tālruni no 1a.lv. Pasūtījuma numurs: #2145468. Atsūtīja 06.05.2020, telefons patika, bet kopš 2,5 mēn lietošanas tālrunis sabojājās, tam nodzisa ekrāns un vairs neslēdzās, uz pogām nereaģēja, pie tam ka telefons tika rūpīgi ekspluatēts un ne reizi nekrita!
Uzreiz informējām par to 1a.lv. Viņi teica griezties garantijas servisam sia "mobilux", ar kuru 1a.lv internetveikalam ir sadarbība, pēc laika sapratu, ka kļūdijos, jo tā rīkojos. 30.07.2020 aizsūtīju telefonu garantijas servisam. Pēc 3 nedēļām man atsūtīja telefonu ar piezīmi, ka defekti nebija atrasti. Mēģināju ieslēgt telefonu, bet problēma netika novērsta, telefons joprojām nestrādāja.
Zvanīju garantijas servisam lai noskaidrot doto situāciju. "mobilux" garantiju serviss atbildīja, ka viņi aizsūtīja manu telefonu uz citu remontu servisu, uz to es palūdzu, lai man parāda aktu no tā servisa uz kuru nosūtīja "mobilux". Bet viņi atteica man to uzrādīt, piedāvājot viņiem atnest telefonu un es atdevu remontēt. Pēc nedēļas uzzvanīju noskaidrot kā iet ar manu telefonu, sapratu to, ka nekas netiek darīts un aizbraucu uz garantijas servisu, lai to paņemt. Pie tam interesants fakts, ka telefons pat nebija reģistrēts pieņemšanas aktam, palūdzu atgriezt manu telefonu, bet to nevarēja ilgi atrast.
Pēc patērētāju tiesību aizsardzības centra konsultācijas, 3.09.2020 aiznesu telefonu un iesniegumu uz 1a.lv klientu servisu. Biju pārsteigts, ka viņi nevēlējās ņemt manu iesniegumu uz preces nomaiņu, pateicot, ka viņiem sava dokumentācija, pieņēma pēc akta (rma-2145468-1) .
Viņi aizsūtīja uz remonta servisu, pateicot jāgaida atbilde 30 darba dienas. Pēc noteikta termiņa zvanu 1a.lv, kur man ziņo, ka telefons atrodas vēl garantijas servisā un atkal ir jāgaida. Uz jautājumu cik jāgaida, atbild: "nav zināms". Sanāk tāda situācija, kurā 1a.lv neizpilda savas funkcijas. Man nepaliek citas izejas, kā griezties pēc palīdzības pie patērētāju tiesību aizsardzības centra, lai atrisinātu šo problēmu. Kā arī turpmāk vairs nesaistīties ar 1a.lv internetveikalu.
Problēma tika atrisināta. 1a.lv internetveikala menedžeris atzvanīja, ziņojot, ka tiks atgriezta nauda par telefonu. Naudiņa tika pārskaitīta uz kontu 15.10.2020. Liels paldies!
Pievienot komentāru