Atrisināta1a.lv - samaksāta nauda prece nav saņemta
Esmu pasūtījusi Fritieri (Taukvāres Katlu) Biznesam (Kafeinīcai) . Pasūtīju 2 aprīlī jau ir 8. Maijs. Vēl nav! Un atnāca e - pasts, ka piegāde notiks tikai 15. Maijā! Domājiet paši, cik labi darijuma partneri ir 1a. Uz e-pastiem neatbild! Rakstīju jau 2 reizes. Kāpēc jāpārd preci, kura nav pieejama? Ja tā notika, tad pārstāvji no 1a varēja man piezvanīt un ieteikt man apmainīt preci uz to kura ir pieejama uzreiz, ja nevēlos gaidīt! Turklāt prece ir paredzēta darbam kafejnīcā! Ir radīti zaudējumi!
Labdien,
Preču saņemšanas laikus koordinējam ar sadarbības partneriem un arī preču piegādes dienestiem, diemžēl mēdz būt situācijas, kad preces no piegādātāja kavējas dažādu no mums neatkarīgu apstākļu dēļ. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti.
Uz visiem Jūsu sūtītajiem e pastiem esam Jums atbildējuši, lūgums pārbaudīt surogātpastu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru