Atrisināta1a.lv - Preces piegādes datums
Biju iegādājies portatīvo datoru līzingā (ar preci viss kārtībā, līzings nokārtots ātri, par to paldies) !
Problēmas radās preces piegādē. Pērkot datoru, speciāli atzīmēju, ka vēlos konkrētu datumu kā piegādes datumu (datums bija pat vēlāk, nekā automātiski piedāvātais) . Divas dienas pirms piegādes datuma saņēmu sms no kurjera, ka šodien ieradīsies, labi, ka bija pievienots arī links, lai samainītu datumu, ko arī uzreiz izdarīju, jo nu mājās es nebūtu bijis nevienu brīdi un kurjers varētu sēdēt pie kāpņutelpas durvīm cik vien ilgi gribētu...
Tad nu pārliktajā datumā kurjers tiešām ieradās (preci es nesaņēmu, jo man nebija pases kopija ko iedot, par to ok, paša kļūda) , bet tas tonis kādā kurjers man pateica: "šī ir jau 2. (!) piegāde, ja 3šajā preci nepaņems, tad pasūtījums tiks anulēts. " es, protams, viņam saku, ka es speciāli biju ielicis tādu un tādu datumu kā piegādes laiku un ka nevajag te neko izdomāt tagad. Atcirta, ka neko nezina un aizbrauca..
Respektīvi, es nesaprotu, kāda jēga ir 1a.lv piedāvāt izvēlēties piegādes datumu, ja beigās tāpat viņi izdomā uz savu galvu, kad piegādāt. Es saprotu, ka kurjers nav no 1a.lv, bet nu tad paziņojiet kurjeriem, ka jāpiegādā tajā konkrētajā datumā, nevis kādā random dienā...
Labdien.
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru