Atrisināta1a.lv - Piegādes laika termiņš
Pasūtījumu veicu 14.12. ar norādi, ka preci varēs izņemt 18.12. uz vietas 1a birojā mūkusalas ielā, rēķinoties ar to, ka ir ziemassvētku laiks un visticamāk piegāde varētu kavēties. Labi. Gaidu, ziņu nav. 19.12. atnāk ziņa uz e-pastu, ka izņemšanas datums ir mainīts un, ka preci varēšu izņemt 21.12. Protams, pienāk 21. datums un vakarpusē seko nākamā ziņa e-pastā, ka prece būšot 28.12. Paldies 1a.lv, man šo preci vairs nevajag, varat paturēt sev un vismaz laicīgāk brīdinat cilvēkus, ka prece kavēsies, nevis nākamajā dienā pēc solītās dienas mainat "piegādes datumu".
Labdien,
Atvainojamies, ja esam kādu savu klientu sarūgtinājuši ar piegādes termiņiem. Vēlamies uzsvērt, ka pērngad, Ziemassvētku laikā, piegāžu precizitātes atbilstība veikalā norādītajiem termiņiem atbilda vairāk nekā 90% gadījumu. Šogad piegāžu precizitātes procents ir virs 95%. Protams, arī mums gadās kādi iepriekš neparedzami sarežģījumi, taču darām visu iespējamo, lai šādus gadījumus maksimāli izskaustu. Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām, un ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (1)
Mums notika gandrīz tieši tāpat. Tikkai vēl sliktāk, mums pat nepeināca ziņa,ka prece nebūs. Vienkārši piegādes datums garām, sākam meklēt interesēties. Operātore vēsā mierā pavēsta ka prece būs 28 datumā.Arī paldies varat paturēt. Un pasūtījām laicīgi 2ned atpakaļ. Un šis bija mūsu otrais pasūtījums, pirmo pasūtījumu apstiprināja paņēma naudau, bet pēc paris dienām paziņo, ka prece nav noliktavā, naudu kauuutkad atdos.