Atrisināta1a.lv - Nepiegādā preci pēc rēķina apmaksas
Kādreiz internetveikals 1a.lv bija favorītu lapā, taču pēdējā laikā tā klientu apkalpošanas kvalitāte ir neciešama.
1. Pasūtīts jauns telefons, atsūta lietotu, piekrīt, ka nav jauns, bet nepiekrīt, ka lietots, kā tas ir iepējams? Atsakās atgriezt naudu, jo esam juridiska persona. Piedāvātie risinājumi - tāds pats modelis taču tagad tas ir palicis dārgāks, vai jebkura prece no viņu kataloga.
2. Vakar pasūtīts dators, apmaksāts rēķins un šodien paziņo, ka šo preci mēs nedabūsim, būs jāizvēlas cita, jo kāds cits ir samaksājis agrāk nekā es. Dators nav slota, esmu samaksājis par konkrēto un tādu vēlos saņemt.
Strīda rezultātā piekrīt atgriezt naudu 3 darba dienu laikā.
Esmu atradis un nopircis tādu pašu preci citā veikalā, nekādu problēmu vēl ir pieejami.
Sanāk 1a.lv samazina preces cenu, lai klients ieskaita naudu viņu kontā, un tad mēgina iesmērēt kautkādu citu preci.
Labdien,
Diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece var beigties piegādātāja noliktavā. Par preces neesamību Jūs informējām, tiklīdz saņēmām informāciju no piegādātāja. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru