Atrisināta1a.lv - nekvalitatīva prece, slikts serviss
Pirmo reizi esmu tādā situācijā, kad nav iespējams klusēt un gribu dalīties ar savu negatīvo pieredzi, varbūt kādam informācija noderēs, kas plāno iegādāties sadzīves tehniku 1a.lv uzņēmumā vai arī veikt nekvalitatīvas preces remontu 1a.lv sadarbības uzņēmumā General serviss (Geranijas ielā 3, Rīga).
Tātad situācija sekojoša - oktobrī 2014.gadā nopirkta indukcijas plīts uzņēmumā 1a.lv, pie uzstādīšanas elektriķis konstatēja, ka plīts nedarbojas un pie vainas - ražošanas brāķis, rezultātā plīts tika atgriezta 1a.lv uzņēmumā un mēs palikam bez preces un bez naudas veselu mēnesi, pēc mēneša tikam pie jaunas indukcijas virsmas, kuru uzstādīja sertificēts elektriķis, viss bija kārtībā līdz brīdīm, kad pēc noteikta laika - plīts pārstāja darboties (neslēdzas iekšā un nedarbojas vispār).
Telefoniski sazinoties ar uzņēmumu 1a.lv man tika pateikts, lai griežos General Serviss uzņēmumā. Pēc noteikta laika, kad uzņēmuma General serviss pārstāvis varēja beidzot ierasties pie mūms un apskatīt šo indukcijas virsmu, esam saņēmuši no šī servisa uzņēmuma pārstāvja atbilsi - "Nezinu kas ir pie vainas, ka plīts nedarbojas, bet ir jāpasūta detaļas remontam, būs jāgaida 3 nedēļas". Nu ir pagajušas 3 nedēļas un mēs joprojam gaidam.
Esmu jaunā mamiņa, man katru dienu jābaro bērni, kuri ir pirms bērnudārza vecumā un visu šo laiku (būs jau mēnesis) esam bez iespējas gatavot ēdienu!!!!!!! Protams, nav nekādas garantijas, ka šo plīti var izremontēt, jo ir aizdomas, ka arī šī prece ir ar ražošanas brāķi. Genereal serviss pārstāvis stingri noteica, ka gadījumā ja neizdosies plīti izremontēt, mainīt to nebūs iespējams, jo šogad oktobrī būs 2 gadi kopš plīts iegādes datuma.
Rezumējot secinājums - garantijas laikā (ka noteikts LR likumdošanā 2 gadi) 1a.lv un General Serviss nepilda savus pienākumus, serviss slikts, prece viennozīmīgi nekvalitatīva. Gribētu piebilst, ka indukcijas virsma nav no lētajam un gribētos to izmantot ilgāk par gadu vai pusotru gadu un ražotājam/pārdēvējam jānodrošina kvalitāte un attiecīgo servisu.
Ceru, ka situācija ir risināma, bet nervi un veselība tomēr pirmajā vietā.
Vel gribētos piebilst, ka šis ir bijis mūsu pirmais un pēdējais pirkums 1a.lv uzņēmumā. Citos veikalos pirkta sadzīves tehnika kalpo vismaz 2 gadus bez problēmam, bet šajā gadījumā pērkot 1a.lv veikalā par pusotru gadu - jau otro reizi prece pārstāja darboties.
Labdien, vēlamies atzīmēt, ka nododot preci garantijas remontam autorizētajā servisa centrā, iekārtas atrašanās laiks servisā ir ne ilgāks par 30 dienām, bet gadījumā, ja ir nepieciešams pasūtīt no ražotāja komplektējošās detaļas, kuru piegādes termiņus nosaka izgatavotājs, tad remonta termiņš tiek pagarināts tieši par šo laiku. Mēs sazinājāmies ar servisa centru un precizējām, ka detaļa tiešām tiek gaidīta no ražotāja, un plānotais saņemšanas datums ir 12.07. Tiklīdz šī detaļa būs saņemta, ar Jums sazināsies meistars un vienosies par remonta izpildi.
Situācija atrisināta. Visiem, kas plāno pirkt sadzīves tehniku 1a.lv ir jārēķinās ar to, ka garantijas remonta laiks - ir nenoteikts un tas var aizņemt super ilgu laiku. Bet tas, ka remonts būs vajadzīgs - ir ļoti liela varbūtība.
Komentāri (3)
Vai tev ir daudz tehnikas no ražotāja, kas ir izgatavojis tavu plīti? Ko saka interneta forumi par tavu plīti/ražotāju? Jebkurā gadījumā, ja tev remonts aizņems vairāk nekā mēnesi, tad tev ir tiesības jautāt kaut vai naudu atpakaļ. Tikai nekavējies to darīt un dari visu rakstiski ar datumiem virsū.
Šodien atkārtoti sazinoties ar General Serviss (uzņēmums, kas veic sadzīves tehnikas remontu) man tika pateikts, ka detaļu remontam vel nav... Jāgaida. Nedod Dievs kaut ko (pie tam vel pirmas nepieciešamības preces) iegādāties tāda kantorī, ka 1a.lv.
Par komentāru, kas pievienots augstāk - tik tiešam mūms ir iegādāta visa tehnika oktobrī 2014.gadā un pārsvarā Whirpool. Šī indukcijas plīts arī Whirpool. Ar citos veikalos pirktu sadzīves tehniku līdz šim nebija problēmu, viss darbojas perfekti. Radiem, draugiem Whirpool tehnika kalpo pat 7 gadus un ilgāk bez remontiem. Starp citu Rīgā ir veikali, kuri piedāvā paplašināto garantiju sadzīves tehnikai (t.i.ilgāk par 2 gadiem), man pat prātā neienāca toreiz cik tas varētu būt aktuāli un ka tieši tājos veikalos vajadzēja pirkt tik ļoti ikdienā nepieciešamo plīti.
Paplašinātā garantija nozīmē tev tikai to, ka maksāsi daudz naudas, bet, pēc tam kad izbeidzas likumā noteiktie 2 gadi, tad pārdevējs visu paplašināto garantijas termiņu varēs tevi vazāt aiz deguna tik un tā, kā nu iegribēs vai ļaus viņa fantāzija.
Veikalam nav ne vainas - viņi tak ņem to tehniku pie parastiem vairumtirgotājiem, kā i visi pārējie - Latvijā ir mazs tirgus. Vienkārši tev neaveicās ar plīti un iespējams ar servisu.Tāpēc, tagad lieki nežāvē - līdzko mēnesis riņķī, tā nekavējoties raksti papīru un pieprasi naudu vai lai maina pret jaunu. Sazinies ar PTAC, ja nezini kā pareizi visu saformēt. ;) Būs jau labi!