1a.lv - Naudas atgriešana
Ar veikalu ir patīkami sadarboties, ja viss kārtībā ar preci. Tik līdz rodas kāda problēma tā klients uzreiz tiek vilkts aiz deguna. Situācija tāda: nopirku ārējo cieto disku, sametu failus no viena datora, jo datoru vajag nest uz garantijas remontu...izdomāju pārbaudīt, vai failus var normāli atvērt uz cita datora (drošības pēc, jo kaut kā negribas palikt bez failiem), pieslēdzot cieto disku pie cita datora, uzreiz prasa formatēt cieto disku. Tātad kaut kas nav kārtībā. Aiznesu pirmās nedēļas laikā atpakaļ, lai saņemtu naudu atpakaļ.
Vairāk kā 1 mēnesi nesaņēmu nekādas, lai gan solīja, ka zvanīs 2-3 nedēļu laikā pēc atgriešanas. Pati sāku uzbāsties un sūtīt e-pastus, uz kuriem man neatbildēja. Vēlāk menedžeris vienreiz piezvana nelaikā, nevarēju atbildēt, atsūtīja e-pastu, ka atgiezīs naudu. Jocīgi jau likās, ka nevajag nekādu iesniegumu par atgriešanu rakstīt un tā, bet nu labi, parasti nav nācies saskarties ar šādām problēmām, tāpēc īsti nezinu, vai viņiem vajag, vai nē. Nauda kā nenāk tā nenāk. Ik pa laikam uzrakstu e-pastus, sola, ka menedžeris zvanīs nākošajā dienā. Visu dienu turu telefonu rokā un gaidu zvanu...nekā, atkal čakarē mani. Paiet mēnesis, bet naudas kā nav, tā nav. līdz beigās pašam nācās zvanīt, telefonus neceļ, beidzot, kad paceļ, ar īsti nezina ko darīt. Beigās man nācās uzrakstīt iesniegumu par naudas atgriešanu un naudu saņēmu pēc nedēļas. 2,5 mēnešus biju bez preces un bez naudas, lai nopirktu jaunu.
Komentāri (3)
Redzi, ideja ir tada ka kur tev bija garantija ka tas dators pie kura centies parbaudit ir pilna darba kartiba, ja bija bojats Windows to nu precizi nepateiksu kas un ka, bet ja tev izdevas ko ieladeet un uz cita datora neatvert, tad veikals nebija vainiigs-VAINIGS bija tas taors kur gribeji parbaudit, jo sistema nespeja noteikt kas tas ir par diska formatu, kas un kapeec es varetu tev stastit daudz jo datori ir man sirdslieta. taka nju vareji neatdod, bet pameklet specialistu un problemina atrisinatos.
Tas dators ir ideāla darba kārtībā. tāpēc arī pārbaudīju uz tā. Pēc tam arī uz otra datora notika tāda pati nelaime, ka nevarēja normāli atvērt. tad jau sanāk, ka abiem datoriem kaut kas noticis. Bet šajā gadījumā runa neiet par to, bet gan par pašu servisu.
Labdien! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Šobrīd veicam uzlabojumus, lai šādas situācijas neatkārtotos, diemžēl, ir gadījumi, kad paiet ilgāks laiks, līdz prece tiek atgriezta no garantijas servisa un šajā gadījumā tā bija cilvēciska kļūda. Ļoti ceram, ka sliktā pieredze Jūs neatturēs no jaunu pasūtījumu veikšanas nākotnē un nākamreiz Jums būs tikai patīkama pieredze ar mums sadarbojoties. :)