1a.lv - mobilais telefons
Esiet uzmanigi perkot mobilos telefonus saja veikala. Iespejams, ka tos nevares lietot arzemes(ar citas valsts SIM karti). Mana gadijuma runa ir par NO. Firma "FORNEX" kura atbild par garantijas servisu - pilnigi auni. Pec 10 dienam atgriez telefonu, tadu kads bij un pazino, ka defekts netika konstatets. Ta ka jaatceras ari, ka garantija it ka ir, bet tai pasa laika nav. Palasot ko citi raksta par 1a.lv, saprotu ka sadas situacijas ir 1a.lv ikdiena.
Komentāri (10)
JJāni, ja tev ir taisnība, aizej uz to tevis nosaukto servisu un uzrādi defektu. Paseko loģikai - ko iegūst serviss, ja precei ar defektu SPECIĀLI pasaka ka defekta nav? Neapmierinātu klientu? Sliktas atsauksmes? Pretenzijas no klienta un no veikala un iespējams arī no ražotāja? Tas ir tas tevis iedomātais servisa ieguvums?
Viss tas viņiem maksā naudu, kamēr tev - neko! Tāpēc, pirms lej kādu figņu, padomā ar galvu! Ja precei nav defekts, tad serviss saka, ka defektu neredz. Ja tu saki ka ir - nu tak aizvelc savu sēžamo turp un parādi!
Labdien Jāni! Ja rodas šāds gadījums, tad nepieciešams defektu parādīt personīgi, lai to varam piefiksēt. Kā arī vai varat droši apgalvot, ka ārzemēs pie mums iegādātus telefonus nevarēs lietot? :)
Jāni, pilnība piekrītu Tev gan par internetveikalu 1a.lv, gan SIA "Fornex".
Internetveiklā 1a.lv pirktais mobilais telefons ir izvērties par lielāko murgu, ar ko esmu saskāries. Mobilais telefons jau vairākkārt ir bijis garantijas servisā Sia "Fornex". Telefons tika atgriezts nevis pēc 10 dienām, bet gan min 3 nedēļām - 1, 5 mēnešiem (nepilna gada laikā jau 4(!) reizes). Jāpiebilst, ka preci saņēmu tādu kāda tā bij + pazinojumu, ka defekts netika konstatets.. Pēc pāris dienām telefonam vaina atkārtojās.. Normāla prakse no Sia "Fornex" puses? - Tā izskatās!
Mīļie cilvēki, esiet uzmanīgi un no sirds nenovēlu saistīties ne ar internetveikalu 1a.lv un galvenokārt, ar SIA "Fornex" servisu!!!
Nesen biju runājis ar manafactury no Chine, kas sadarbojās ar SIA Fornex, kā man menedžeris pateica, tad šie tiem lūdz lētākos modeļus, ar Ķīnas detaļām nesen iepirka Samsung Galaxy S5 par 150 USD gabalā, kas Latvijā noteikti maksās vismaz 400 Eiro, super uzvārs ne? Šiem piedāvāja to pašu telefonu pa 220 USD ar visām 100% detaļām, šie atteicās. Zināšu tagad redze SIA Fornex iešu garām, tas pats ar Just 5, it kā Latvijas modelis, nekā tamlīdzīga, pasūta no tās pašas rūpnīcas, bija kaut kāds no MTK telefoniem, tur joks tāds ja pasūti virs 500 gb., šie uz MTK telefona un baterijas, kā arī kastes uzdrukās ko tu gribi, cenas par Just 5 spacer 35 USD, ja daudzums mazāks par 100 gb, ja no 101 līdz 499 gb 30 USD, ja no 500 gb, piegādā vienā, divās vai trijās partijās 20 USD ar logo un visu, kas vajadzīgs, Just 5 Spacer 2 cenas mazumā 50 USD, no 100 līdz 500 40 USD, par daudzumu virs 500 gb, ar logo 30 USD, parēķiniet 15000 USD, piegāde līdz Latvijai bez maksas, nodoklis muitas 18525, jeb 37.05 USD jeb 30.30 Euro, šie tirgo veikaliem pa minimums 120 eiro, uzvāra minimums 40 000 eiro no partijas super ne? Par laimi noskaidroju ka zimols Jyst 5 nav reģistrēts patentu reģistrā varbūt pasūtīt šādu partiju?
Labu dienu.
Esmu bijušais Fornex darbinieks un tās pārstāvis sadarbībā ar dažādām organizācijām.
Pirmkārt, SIA Fornex nekad ne no viena nav NEVIENU detaļu nopircis, nekad neko nav pircis no Ķīnas - ne telefonus, ne detaļas. Ja kādam ir piekļuve pie VID datiem, var pārliecināties, ka sabiedrībai tās pastāvēšanas laikā (kopš 2011. gada novembra) nav bijis neviena darījuma ar Ķīnas vai ne-Eiropas piegādātājiem.
Otrkārt, SIA Fornex arī NEKAD nav veicis nevienas ierīces remontu. SIA Fornex veica tikai preču garantijas remontu koordināciju ar OFICIĀLAJIEM RAŽOTĀJU IZVĒLĒTAJIEM SERVISIEM MTTC un LMT. Turklāt SIA FORNEX nevar no savas puses pielikt klāt petērētāju sniegtajam defektu aprakstam neko, jo ierīces ne lieto, ne pārbauda, bet gan ierīces saņem un kopā ar patērētāja deklarēto defektu nodod tālāk.
Ja patērētājs pasaka, ka nestrādā skaļrunis, tad serviss testē tikai skaļruni, tāpēc svarīgi ir detalizēti aprakstīt, lai serviss pārbauda un novērš tieši to, par ko patērētājs tiešām sūdzas.
Papildus paziņošu, ka par katru darbību oficiālie servisi no ražotājiem saņem prāvu naudas summu, tāpēc tiem ir izdevīgi ierīcēs problēmas novērst un par to iekasēt pakalpojuma maksu.
Nožēlojami, ka ļautiņi kā RI4Y ne zina, ko raksta, ne arī kautrējas melot par ražotāju no Ķīnas. Par līmeni liecina arī angļu valodā neesoša vārda MANUFACTURY lietošanu publiskā telpā. Ne cilvēks ir runājis, ne viņš to spēj, vismaz angļu valodā nē.
Eric Laake
KrefitorsPG,
Brīnumaina loģika! Es tapat varu apgalvot: ko iegūst serviss salabojot pēc garantijas, ja viņam par to klients nemaksā neko. Un pofig uz reputāciju u.c. viens klients aizies - pieci atnāks. Kā arī ir otrais variants, kuru aprakstīja Jānis - var nedarīt neko un par to nekas nebūs.
Vai varbūt Jums arī atradīsies argumenti "slavēnā" MTTC servisa "kvalitātes" attaisnojumi?
NU KA VISPAR JUS VAR KAUT KO PIRKT NO INTERNETA?GALVENAIS DARGU TEHNIKU!!!
NU VEIKALOS TAČU IR TADAS PAŠAS, VAI ZEMAKAS CENAS - EURONICS, ELKOR, CENUKLUBS VISI VIENA TIRDZNIECIBAS CENTRĀ!
VISADAS ATLAIDES UN AKCIJAS, LIELAKA IZVELE UN REALA GARANTIJA.10 DIENU LAIKĀ VAR ATGRIEZT, VAI SAMAINIT PRECI!VISU VAR APSKATIT UN PATURET, IZPETIT, IZMEĢINAT!
SMARŽAS JAPERK DOUGLAS VEIKALOS, JA CENA IR ARI REALA, KA ARI SMARŽAS, BET JA GRIB LETAK, TAD LUDZU CENTRALTIRGUS.
JA GRIBI "GIVENCHY" PAR 20 EIRO, TAD NOPERC LETAS SMARŽAS UN UZRAKSTI UZ PUDELI AR MARKERI GIVENCHY, BUS TEV "ORIĢINALS" NO 220.LV, 1a.LV...
VEIKSMIGU VAKARU CILVEKIEM
LOHIEM NEKO...
Pērkot no offline veikaliem preci nevar atgriezt vispār, var tikai samainīt. Pērkot caur internetu, preci var atgriezt 14 dienu laikā.
Varu absolūti piekrist. Knapi gads apkārt, telefons jau trešo reizi garantijā. Pirmās divas reizes bija ar vienu problēmu, bet tagad cita "šaize". Pirmajā reizē defekts neesot ticis konstatēts. Par šo ir viens komentārs: "Kā!?" Jo pierakstīts bija, ka nestrādā, čaļi notur 2-3 nedēļas, atdod atpakaļ, it kā defekta neesot, tad es vēlreiz aizeju, sejā parādu: "Toč, nestrādā." Kaut kādi muļķi. Tas nav normāli, ja no gada, ko man ir telefons, divus mēnešus tas ir remontā, kurā, pie tam, nav īsti skaidrs, vai kaut kas tiek darīts.
Man arī telefons no 1a.lv. Pirmo reizi aizvedu. Salaboja pa 2nedēļām. Pagāja mēnesis un telefons atkal neiet. Šoreiz telefonu laboja mēnesi. Pagāja nedēļa un telefons pa galam! Taču jau apnicis dzīvot bez telefona un katru reizi braukt uz Rīgu pēc telefona.