www.sudzibas.lv 1a.lv Maldināšana

1a.lv - Maldināšana

Nekad vēl neesmu rakstījusi sūdzības. Bet tiešām jau iet pāri robežām. Mēs ar vīru pasūtījām preci no 1a pirmo reizi 2019. Gadā. Prece bija nepieciešama darbam. Teica, ka nav uz vietas, solīja pēc 1.5 vai 2 nedēļām preci piegādāt. Pēc divām nedēļām piegādes nav, ziņas nav. Skatījāmies mājaslapas profilā - datumi izmainīti uz k-kādu nākamo vai aiznākamo dienu. Nu ok, gaidījām to dienu. Preces nav, ziņas nav. Skatāmies profilā - atkal jauns datums. Tagad jau vīrs zvana jautā kas par lietu. Mums mēģina agresīvi iestāstīt, ka nekad nebija tāds datums norādīts, kas bija no sākuma. Labi, ka vīram palika screenshot, ko varējām viņiem nosūtīt. Tālāk sākās pasaku stāstīšana, ka tur cits darbinieks to visu darīja un šī meitene neko nezina. Bet nu norunāts, ka tagad būs viss piegādāts laikā. Ok, gaidījām. Neko nepiegādāja. Zvanam un mums stāsta, ka nejauši mūsu prece nosūtīta uz Igauniju. Un tagad vairs tāda prece nav pieejama, izvēlaties citu. Kas? Mēs ar vīru esam ļoti nekonflikti un saprotoši cilvēki, tāpēc nācām pretī un piekritām, jo nu gadās visiem kļūdas, ok. Bet arī šoreiz mums precei mainījās datums un tikai kad vīrs neizturēja un zvanīja sūdzēties, pēkšņi datums samainījās uz nākamo dienu un visu atsūtīja) ) ) (kopumā, mēs gaidījām 1.5 mēnesi) . Pēc šī visa negribējās vispār pasūtīt neko vairs no šī veikala. Bet atnāca diena, kad man atkal darbam steidzami vajadzēja nopirkt preci, datoram detaļu. Vīrs atrada 1a labu variantu, kur uzrakstīts. Ka ir uz vietas un saņemt var nākamajā dienā. Tā kā mūsu ģimenes draugs bija nesen pasūtījis no 1a un viss bija labi, nolēmām tomēr aizmirst pagātni un pasūtīt. Saņemšanas dienā man atnāk e-pasts, ka prece būs pēc 4-5 darba dienām. Es biju konkrēti sadusmota, jo man vajadzēja steidzami un solija, ka viss būs, jo ir taču uz vietas, un man arī nevajadzēja piegādi, es biju gatava braukt un saņemt pati. Atcēlu pasūtījumu vispār. Labi, ka kaut vai naudu pārskaitīja atpakaļ laicīgi, par to paldies. Nolēmu nekad vairs neko nepasūtīt no 1a, jo arī palasot sūdzības un uzklausot paziņas daudz bija negatīvas atsauksmes. Bet nekad nesaki nekad. Ceturtdien, 15.04 pasūtījām dārgu preci no 1a, jo salīdzinājumā ar citiem veikaliem šeit bija labākais variants un ir viss uz vietas (gribēju pasūtīt citā vietā līdzīgu, bet nepaspēju, jo izpirkts) . Vispirms solīja 21.04. Pēc tam profilā pamainīja uz 19.04. Mēs pabrīnījāmies, ka pirmo reizi 1a maina uz agrāku datumu, super. Protams, ka 19.04 neko neatveda, ziņas nekādas nebija. Tikai vēlu vakarā datums pamainījās uz 20.04. Mēs padomājām - nu nekas, jo no sākuma vienalga bija teikts 21.04 būs, laikam tā arī atvedīs, bet gaidījām, varbūt tomēr piegādās kā norādīts profilā. Protams, nē. Atnāca šodiena, 21.04, piegādes datums joprojām stāv vakardiena - 20.04. Nekādu ziņu. Vīrs zvana. Viņam Saka, būs vai piekdien vai pirmdien. Uz jautājumu kāpēc par to pat nav ziņots, viņam Saka - daudz pasūtījumu, mēs nevaram visu izsekot. Ideāls serviss. Es nedomāju, ka 220.lv un rdveikals.lv ir tik ļoti mazāka slodze un tikai tāpēc viņi visu var paspēt laicīgi un par visu paziņot. Man tieši bija tagad pasūtījums arī no 220, 19.04, ko solīja nākamajā dienā, un pirmo reizi par visiem gadiem, ko pasūtu no viņiem, man uzrakstīja ziņu, atvainojās un teica, ka par divām dienām kavēsies, bet tagad saņēmu ziņu, ka viss jau ir gatavs (dienu ātrāk) . 1a vajadzētu stipri padomāt par servisu un komunikāciju ar klientiem. Ja ir tik daudz pasūtījumu, ka nevar pat paziņot neko, tad varbūt vajag ņemt darbā vairāk cilvēku un piedāvāt klientiem normālu servisu? Jo tagad ir tāda sajūta, ka strādā 3 darbinieki, viens pieņem pasūtījumus, viens atbild uz zvaniem un e-pastiem un trešais pako preces, lai nodotu kurjeram. Liela slodze veikalam - nav iemesls neievērot termiņus un nesniegt cilvēkiem normālu servisu. Ja nav iespējas piegādāt laicīgi, nevajag solīt un likt cilvēkiem sēdēt un gaidīt kad nu būs. Daudzi cilvēki pasūta uz konkrētiem datumiem un rēķinās ar tiem. Jāliek tad no paša sākuma ilgākus termiņus. Ja rakstīt patīkamus piegādes datumus, bet neko neievērot, tas nepadarīs veikalu konkurētspējīgāku, tieši otrādi. Cilvēki visu laiku prasīs atgriezt naudu un pasūtīs citās vietās. Kas attiecās uz mums - mēs pasūtījām trīs reizes un visas trīs reizes nav ievēroti termiņi, 2 no 3 reizēm mums vajadzēja par to uzzināt pašiem.

21.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

21.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

21.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 01.05.2021

Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes